שף מק דנג ממשפחת המלוכה בתאילנד יבשל עם שף חיים טיבי במסעדת מוסקט ארוחה חד פעמית

שני השפים ייפגשו כבר בשעות הבוקר של יום הארוחה, ויסיירו בחווה האורגנית במצפה הימים כדי לעמוד מקרוב על מרכיבי הארוחה החגיגית. השפים ילקטו פרי, ירק, תבלינים, יבחרו מעדרי הצאן ובעלי הכנף הגדלים בחווה, וישלבו עם טעמי המטבח התאילנדי

שף מק דנג, בן משפחת המלוכה בתאילנד, יבשל עם שף חיים טיבי במסעדת מוסקט במצפה הימים, ארוחה חד פעמית ביום חמישי 24 בספטמבר 2009.

שף מק דנג נחשב לשף המוביל בתאילנד, מומחה מס' 1 בעולם למזון תאילנדי, שגריר אוכל התאי בעולם ובין השפים הטובים בעולם, והוא יגיע לביקור ראשון בישראל, במהלכו יבשל ארוחת ערב חגיגית עם שף חיים טיבי.

שני השפים ייפגשו כבר בשעות הבוקר של יום הארוחה, ויסיירו בחווה האורגנית במצפה הימים כדי לעמוד מקרוב על מרכיבי הארוחה החגיגית. השפים ילקטו פרי, ירק, תבלינים, יבחרו מעדרי הצאן ובעלי הכנף הגדלים בחווה, וישלבו עם טעמי המטבח התאילנדי.

שף מק דנג גודל בארמון המלוכה בתאילנד ע"י דודתו המלכה עד גיל 12, אז עזב את מולדתו. השלים את לימודי בית הספר התיכון באנגליה, המשיך לארה"ב שם סיים את לימודי האקדמיה. להפתעת בני המשפחה שציפו כי יבחר במסלול הדיפלומטי, פנה דנג לעולם הבישול.
דנג למד במכון הבישול האמריקאי, בישל במספר מסעדות יוקרה בניו יורק כולל מסעדה שלו. בהגיעו לגיל 40, כשהוא נושא עימו את דרגת השף הבכיר, החליט לחזור לתאילנד כדי לשוב אל השורשים, להעצים את המטבח התאילנדי, ולהעביר לבני עמו את רזי הבישול המודרני.

הוא בעל מדור מזון בדיילי ניוז – העיתון המוביל בתאילנד, יש לו תוכנית טלוויזיה, והוא פועל כיועץ קולינרי לחברות תעופה, חברות מזון מובילות ומסעדות בעולם. בקרוב יוציא ספר בישול שייקרא "עקרון הבישול התאילנדי".

הארוחה החגיגית תהיה פתוחה לקהל הרחב במחיר 250 ₪ לאדם.

מסעדת מוסקט
חוות הבריאות מצפה הימים
טל. 04-6994523
www.mizpe-hayamim.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר