שף עמיר אילן ממסעדת הדסון בראסרי: סדנת סודות הטיפול בבשר

בסדנא יסביר אילן על בשרים שזקוקים ליישון וכאלה שלא יכולים להתיישן. כמו כן ילמד להבחין בין סוגי הנתחים ואופיים, צורות ודרגות הצלייה והבישול המתאימות לנתחים, ומה החשיבות של מרינדות ורטבים

שף עמיר אילן ממסעדת הדסון בראסרי יעביר סדנת סודות הטיפול בבשר המיועדת לקהל אוהבי הבשר, ביום ראשון 1 ביוני בשעה 16.30, וביום ראשון 15 ביוני בשעה 16.30.

במסעדת הדסון בראסרי, שברמת החייל, מקבלים הבשרים מקום של כבוד: נתחים של בשר מקומי טרי מגיעים לפירוק במסעדה, הם עוברים תהליכי יישון טבעיים לחלוטין במשך זמן ארוך בחדרי הקירור ומטופלים בקפידה עד שמגיעים לשולחן הלקוח. הבשרים מופיעים בתפריט נפרד שמתחלף מדי יום ומפרט את הנתחים שהגיעו לדרגה האופטימלית.

שף עמיר אילן חולק את סודות הטיפול בבשר בסדנא זו, בה יוכלו המשתתפים להכיר את עולם הברסרי האמריקאי דרך הבשרים.
בסדנא יסביר אילן על בשרים שזקוקים ליישון וכאלה שלא יכולים להתיישן. כמו כן ילמד להבחין בין סוגי הנתחים ואופיים, צורות ודרגות הצלייה והבישול המתאימות לנתחים, ומה החשיבות של מרינדות ורטבים.

לכיתת הבישול המעשית שני שלבים:
בחלק הראשון ידגים השף את ההכנות, הפירוקים והתהליכים, ילמד את רזי הקרפצ'ו המושלם, נתחים קדמיים ואחוריים כמו פריים ריב ופורטרהאוס; עוף סאטה תאילנדי, והמבורגר מושלם. בנוסף, ילמד להכין תוספות מתאימות כמו גרטן בטטה ופלפל צ'יפוטלה, סלט קולסלאו ויאטנמי ועוד.

בחלקה השני של הסדנא יקבל כל משתתף בשרים לצלייה, ובעזרת הצוות יצלה את הבשרים. הסדנא תסתיים בטעימות הבשרים, בלוויית יינות ותוספות שהודגמו.

מחיר הסדנא: 250 ש"ח כולל חוברת הדרכה מפורטת עם מתכוני השיעור.
הסדנא תתחיל בשעה 16:30 בדיוק ותימשך כשלוש שעות.
להזמנת מקום בסדנא: טל. 03-6444733.



Hudson
רח' הברזל 27, רמת החייל, תל אביב
טל. 6444733-03

א'-ש' 12:00 עד 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר