תוכניות אוכל חדשות בערוץ החיים הטובים: השף השורד וסעודה ליילית

ערוץ החיים הטובים מציג לוח שידורים חדש לסתיו 2008. בין 19 התוכניות החדשות גם שתי תוכניות אוכל חדשות שכדאי לשים לב אליהן. העונה החדשה תתחיל ב-14.9. אפיק 28 ב-HOT ואפיק 17 ב-yes

ערוץ החיים הטובים מציג לוח שידורים חדש לסתיו 2008. בין 19 התוכניות החדשות גם שתי תוכניות אוכל חדשות שכדאי לשים לב אליהן.
העונה החדשה תתחיל ב-14.9. אפיק 28 ב-HOT ואפיק 17 ב-yes.

השף השורד – Pressure Cook
ימי ראשון, החל ב-14 בספטמבר בשעה 23:30

השף ראלף פאגנו סומן על ידי רשת ABC האמריקאית כדבר החם הבא ואף הגדירה אותו כ"אינדיאנה ג'ונס" של עולם המטבח. פגאנו, המבשל במטבחים מובילים במיאמי פלורידה, יוצא בכל פרק של "השף השורד" למסע השרדות עם סכין ומזלג, ונוחת בכל פרק באתר אקזוטי אחר, כשלרשותו שבוע ימים בלבד כדי להרוויח את כרטיס הטיסה שלו הביתה – בהתבסס על כישוריו הקולינריים ויצירתיות, פגאנו עושה הכל ולומד עוד כמה טריקים חדשים בדרך. במסעו האקראי הוא עובד דרך פרגוואי, בנגלדש, דנמרק ויעדים רבים אחרים שם הוא ממהר ללמוד את הרגלי הבישול של המקומיים, לחפש הזדמנויות חדשות, ולנצל כל תבלין וחומר גלם כדי לגייס כסף ליעד הבא.


סעודה ליילית – After Hours
ימי שלישי, החל ב-16 בספטמבר בשעה 23:30

השף המפורסם מניו יורק, דניאל בולו (בתמונה), מכניס בסדרה החדשה "סעודה ליילית" את מצלמות הטלוויזיה אל תוך הסעודות הלייליות עם השפים הטובים בעולם וסלבריטאים שמוסיפים הרבה מלח ופלפל לארוחה. קהל הסועדים אנין הטעם של בולו, לא מפחד להביע את דעתו, לגלות כמה סודות מהרזומה המקצועי ולשתף את הקולגות והברנז'ה ברגעים הבלתי נשכחים מהקריירה הארוכה שלהם במטבח. אלו הן לא פחות מאשר הארוחות הכי מבוקשות בעיר. ברזומה של בולו ניתן למנות חמישה מקומות הנושאים את שמו, 8 ספרי בישול, ואירוח בעשרות תוכניות בישול בטלוויזיה וברדיו. After Hours היא תוכניתו הראשונה בהנחייתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר