תחרות החריימה של המדינה יוצאת לדרך

מערכת העיתון המקומי "זמן השרון" של מעריב ומסעדת ג'קו דגים ופירות ים בהרצליה, מקיימים את תחרות מתוכני החריימה הגדולה במדינה.
התחרות שהחלה השבוע תימשך כשישה שבועות, ובסופם יבחרו השופטים את מתכון החריימה המושלם ביותר.
גם אתם, קוראי אכול ושאטו, מוזמנים לשלוח את מתכוני החריימה היצירתיים שלכם ולהתמודד על התואר המכובד "החריימה של המדינה". המתכון הטוב ביותר יוכנס לתפריט הקבוע של מסעדת ג'קו הרצליה, תחת שם יוצרו.

בסוף כל שבוע יתפרסמו שני מתכונים מוצלחים במיוחד ב"זמן השרון", שיזכו את השולחים בארוחה זוגית בג'קו הרצליה ובכרטיס כניסה לגמר הגדול.
כל מתכון חייב להכיל את הרכיבים הבאים: דג, קימל, תבלין חריף וראשי שום. רצוי לצרף למתכונים מספר מילים על השולח או על המתכון.

במתכונים אין הגבלה לסגנון מסוים. בסניפי ג'קו ניתן לקבל גלויות עם פרטי המבצע. כל מתכון שיפורסם בעיתון יזכה את בעליו בארוחה זוגית במסעדת ג'קו הרצליה, בלי קשר לזכייה הסופית. הגמר הגדול יערך בג'קו הרצליה ב- 16.5.08, ובמהלכו יוכרזו הזוכים.

הפרס לזוכה במקום הראשון: שני כרטיסי טיסה ואירוח זוגי באנטליה, מתנת ג'קו מאכלי ים הרצליה. הזוכה במקום השני ייהנה מ- 10 ארוחות חינם במסעדת ג'קו.

את המתכונים ניתן לשלוח ל- [email protected] או לפקס 09-7676120. יש לציין בנושא המייל או בראש הפקס: עבור החריימה של המדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר