תפריטים חדשים באדורה: תפריט ערב ועסקיות

אבי ביטון, שף מסעדת "אדורה", יצר תפריט קיץ חדש, המשלב גם מנות ישנות כמו ניוקי בקרמל פורצ'יני ובקלאוות כבד האווז, אליהן מצטרפות מנות חדשות בשילוב חומרי גלם קייציים

אבי ביטון, שף מסעדת "אדורה", יצר תפריט קיץ חדש, המשלב גם מנות ישנות כמו ניוקי בקרמל פורצ'יני ובקלאוות כבד האווז, אליהן מצטרפות מנות חדשות בשילוב חומרי גלם קייציים.
ביטון מגיש כבר שלוש שנים מטבח המשלב טכניקות בישול ים-תיכוניות עם נגיעות צרפתיות, ממיטב חומרי הגלם בשוק.

מתוך התפריט החדש:
פלאפל פטריות בר ופרמז'ן – פלאפל ממולא פטריות חורש, עשבי תיבול וגבינת פרמזן, מוגש לצד סלט של נבטי חמניה – 37 ₪.
לקס סינטה וקונפי תאנים – נתחי סינטה כבושה בויניגרט של חומץ בלסמי מיושן, מוגשים עם קונפי של תאנים וגורגנזולה – 38 ₪.
קרמבל סרטנים כחולים וגבינת עיזים – בשר סרטנים כחולים, גבינת עיזים ותרד אפויים בקרמבל של בצק פריך מוגשים לצד סלט עגבניות ופיסטוקים – 39 ₪.
פילה בורי על "זעלוק" חצילים בקרם יוגורט וצנוברים – פילה בורי עשוי במחבת ובתנור, מוגש על סלט מרוקאי של חציל קלוי ובצק עלים קריספי בקרם יוגורט וצנובר – 77 ₪.
אסאדו טלה ופנקוטה של עשבי תיבול – אסאדו של בשר טלה בצלייה ארוכה על גריל, מוגש עם פנקוטה של עשבי תיבול ופירה קטיפתי – 77 ₪.
פילה לבן בפיסטוקים, כרישה ובייקון – פילה לבן במילוי פיסטוקים, כרישה צעירה ובייקון בציר טבעי של עגל ותמרים, מוגש בליווי פירה קטיפתי – 78 ₪ .
שיפוד של נתח אנטריקוט ומח עצם – נתח אנטריקוט משופד בזיגוג של ציר עגל, מוגש לצד מח עצם בליווי פירה קטיפתי וירקות אביביים בחמאה – 79 ₪.

תפריט העסקיות במסעדת "אדורה" משתנה גם כן. מזה שלוש שנים אבי ביטון מגיש תפריט עסקיות משתלם ביותר: ארוחה עסקית כוללת מנה ראשונה ועיקרית ב- 59 ₪ בלבד.
תפריט העסקיות כולל גם חלק מהמנות החדשות במסעדה. ומוגש בימים ב'-ה' בין השעות 12:00-17:00, וביום שישי בין השעות 12:00-16:00.


אדורה
רח' בן יהודה 226 ת"א
טל. 03-6050896

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר