תפריט אביב באסף ארטיזנל ברמת השרון

תפריט האביב הראשון לשנת 2006, באסף ארטיזנל , מפגיש את חומרי הגלם והטעמים הרעננים של העונה עם היכולות והיצירתיות של שף קונדיטור, אסף לוי, שף שחר ברנע (לשעבר סבסטיאן וקפה נואר) והשף הצעירה, אתי קינר. השלושה הרכיבו יחד מנות אביביות, עם צבעים וניחוחות טריים, שהכי נעים לאכול אותן בלב הפרדס, ברמת השרון

תפריט האביב הראשון לשנת 2006, באסף ארטיזנל , מפגיש את חומרי הגלם והטעמים הרעננים של העונה עם היכולות והיצירתיות של שף קונדיטור, אסף לוי, שף שחר ברנע (לשעבר סבסטיאן וקפה נואר) והשף הצעירה, אתי קינר. השלושה הרכיבו יחד מנות אביביות, עם צבעים וניחוחות טריים, שהכי נעים לאכול אותן בלב הפרדס, ברמת השרון.

שחר ברנע, בוגר לימודי קולינריה ב- CIA הרכיב מנות חדשות כמו פסטה פרימוורה ברוטב אליאוליו עם זוקיני,אספרגוס, שעועית ירוקה, עגבניות מיובשות, קונפי שום וגבינת פרמז'ן (41 שקל); לזניה צימחונית ממבחר גבינות וירקות ברוטב קרם אספרגוס (46 שקל) ; סלט אביב של חסות ורוטב ויניגרט פירות יער, מוגש עם גבינת צאן (42 שקל) ; מרק גספצ'ו קר עם שמנת חמוצה ועירית (24 שקל), כולן קלות וססגוניות.

אסף לוי, בוגר לימודי קונדיטוריה בלה נוטרה, פאריס, יוצר כבר שנים מנות מתוקות וקינוחים מופלאים. לקראת בוא האביב לוי מוסיף לתפריט הקינוחים של אסף ארטיזנל קסטת פרפה שוקולד לבן ופרג בליווי רוטב תפוזים (27 שקל) .

הצלע השלישית, אתי קינר ( לשעבר זעפרן וסבסטיאן), שפית ואמא במשרה מלאה, שהכי אוהבת לרקוח רטבים יצירתיים, מוסיפה לתפריט האביב קולקציית רטבים מרגשת שכוללת רוטב ויניגרט פירות יער, רוטב קרם אספרגוס ורוטב שמנת כמהין.


אסף ארטיזנל
התומר 28, רמת השרון
טלפון: 03-5498333


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר