תפריט איטלקי בשרי חדש במסעדת לבן

מסעדת לבן בסינמטק ירושלים מציעה תפריט איטלקי-ים תיכוני חדש, ובו מגוון עשיר של מנות מוקפדות הנעשות מחומרי הגלם הטריים ביותר. זאת לצד הנוף והאווירה

מסעדת לבן בסינמטק ירושלים מציעה תפריט איטלקי-ים תיכוני חדש, ובו מגוון עשיר של מנות מוקפדות. זאת לצד הנוף והאווירה.

במסעדה חלל פנימי בעל עיצוב חם ומזמין הכולל גם בר גדול ומרפסת חיצונית ממנה נשקף נוף חומות העיר העתיקה של ירושלים, מגדל דוד וכנסיית דור מציון.
האווירה, הנוף, מנות מחומרי גלם משובחים וחדר יין המכיל מגוון גדול של יינות, הופכים את המקום למתאים לכל מפגש עסקי, חברתי  או רומנטי.

התפריט החדש של לבן מחליף את התפריט החלבי שהוגש בה מאז הקמתה. את התפריט בעל אופי איטלקי-ים תיכוני, יצר השף שגיא אזולאי יחד עם השף מיכאל כץ (שף קבוצת אדום), והוא כולל מגוון עשיר של מנות צמחוניות, דגים ובשר.
דגש ניתן על תנור האבן, המוציא פוקצ'ות, פיצות ודגים ועל הקינוחים הנעשים על ידי הקונדיטורית חיווית.

התפריט החדש מציע מבחר מנות ראשונות: מרק משתנה (34 ₪), חציל קלוי עם רוטב יוגורט בופאלו, טחינה, גבינת פטה, סלסלת עגבניות וצנונית (38 ₪), אנטיפסטי (44 ₪), פטה כבדים עם קלבדוס ופיסטוקים המוגש עם בריוש וריבה ביתית (44 ₪), סביצ'ה מדג משתנה עם פרי עונתי וקרם אבוקדו בתיבול אסייתי (46 ₪), צרור אספרגוס בחמאת עגבניות צלויות ובלסמי על פולנטה רכה (48 ₪), קרפצ'יו פילה עגל (48 ₪).

תנור האבן מספק מגוון של פוקצ'ות ופיצות טריות – פוקצ'ה עם שמן זית, טימין ומלח גס (36 ₪), פוקצ'ה מתקתקה עם גבינת עזים, תמרים בצל צלוי ופטרוזיליה (44 ₪), ופוקצ'ה סביח עם פרוסות חציל קלוי, גבינת פטה, ביצה קשה, טחינה ופטרוזיליה (44 ₪).

בין הפיצות (48-58 ₪): מרגריטה, בלקנית (מוצרלה, פטה, זוקיני, חציל קלוי, בצל סגול), חריפה, פפרוני או לבנה (גבינה כחולה, ריקוטה, מוצרלה, פטריות, תפוחי אדמה, ארטישוק ושמן כמהין).

סלטים טריים (46-48 ₪): סלט קיסר, סלט ירושלמי עם ירקות קצוצים, סלט עגבניות עם גבינת עזים או סלט בלגי עם עלים, אנדיב, גבינה כחולה, אגוזי מלך, פלחי אגס ביין ודפי סלק בוויניגרט פטל.

פסטות: פסטו ושמנת, בולונז, בריאות (פסטה מקמח מלא עם שמן זית, שום, יין לבן, ירקות קיץ וריקוטה), רביולי בטטה ברוטב חמאת פרמזן, קנלוני ריקוטה ותרד ברוטב עגבניות, קרם פרש ומוצרלה (58-68 ₪).

בין המנות העיקריות: המבורגר הבית (58 ₪), שניצל עם רוטב טרטר לצד פירה (64 ₪), כבדי עוף מוקפצים בחמאת סיידר ויין אדום על פירה (68 ₪), נקניקיות עגל צלויות (68 ₪), קבב טלה עם קרם חצילים לצד ירקות העונה מוקפצים (74 ₪), נתחי פילה עגל (94 ₪), אנטריקוט 300 גר' ברוטב יין אדום על אורז בר וגריסי פנינה (104 ₪), פילה סלמון אפוי בחמאת הדרים על פולנטה ואספרגוס (94 ₪), פילה דג משתנה צרוב על הפלנצ'ה (98 ₪).

לקינוח מנות מתוקות כגון סורבה, טירמיסו, קרם ברולה, עוגת גבינה עם פירות, טארט שוקולד חם עם גלידת וניל, גלידת טחינה ביתית עם שערות חלבה, פיסטוקים וסילאן, קרמבו קפוא במילוי מרנג איטלקי, וקראמבל פירות עם גלידת וניל (28-36 ₪).
בשעות הבוקר מוגש תפריט הכולל מבחר ארוחות בוקר, כריכים ומאפים.

מסעדת לבן
דרך חברון 11 ירושלים (בסינמטק)
טל. 02-6737393
ראשון עד שבת בין השעות 01:00-10:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר