תפריט בשרים במסעדת טעמים של פעם במלון הבוטיק בית שלום במטולה

נתחי עגל טריים ומיושנים בגריל, בתנור ובבישולי קדירה, המבורגר אנטריקוט, רגל קרושה, צ'וריסוס טלה לצלילי פסנתר בערבי שישי

מסעדת "טעמים של פעם" במלונית בית שלום במטולה, מציעה הקיץ תפריט בשרי. זאת לאחר ששמונה שנים התבססה המסעדה על תפריט שכלל מאכלי דגים, מאפים וירקות בלבד.

את תפריט הבשרים החדש הרכיב השף החדש של המסעדה אסף אוטולנגי (בנה של ענת אוטולנגי, לשעבר שפית המלון הסקוטי בטבריה). התפריט כולל מבחר בשרים מנתחי עגל איכותיים, מעדרי הבקר המטופחים בגליל ובגולן. כל נתח עובר תהליך יישון.

מנות הבשר נעשות בגריל, בתנור ובקדירות. בין המנות: נתחי פילה, אנטריקוט וסינטה מבקר עגל, צ'וריסוס טלה, המבורגר אנטריקוט, קבב טלה בחציל וטחינה, רגל קרושה עם לימון וחזרת. עם המנות העיקריות מוצעים רטבים ותוספת לבחירה.

לצד אלה יישמרו חלק ממנות התפריט הצמחוני, לאוהבי דגי הדן ומבחר גבינות אנינות מהמחלבה הביתית של בעל המלון, חיימק'ה הוד, קישים, מאזטים משתנים על פי יבול העונה, וקינוחים מעשי ידי מרים הוד.

מסעדת בית שלום שוכנת בבית אבן עתיק, מסוף המאה ה- 19 אותו בנו ובו דרו ראשוני המתיישבים במטולה ממשפחת הוד-פיין. חיימק'ה הוד, דור שלישי במטולה, הוא הרוח היצירתית בבניית המסעדה, שימור המבנה ושחזורו. בשתי ידיים הוא בנה, תכנן ושיפץ לפרטים את הבית המקורי שעמד בלב המושבה לפני למעלה ממאה שנים. רעייתו מרים, היא האחראית על עיצוב הפנים, תוך שילוב פרטי ריהוט ייחודיים, ואף יצרה בה גלריית אומנות בו מוצגות מבחר מעבודותיה. בית האבן עטוף באווירה אינטימית, קריר ונעים בימי הקיץ החמים בקיץ. בימי שישי מתנגן הפסנתר להנאת האורחים.

שעות פתיחה: 09:00 עד אחרון האורחים במקום
בר יינות ומשקאות אלכוהוליים
ארוחות בוקר עד 12:00, מומלץ להזמין מקום מראש
עסקיות צהריים בין 13:00-16:00, מומלץ להזמין מקום מראש

מלון הבוטיק – בית שלום מטולה
טל. 057-7707845, 04-6940767
www.beitshalom.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר