תפריט חורף בלילית: חומרי גלם עונתיים

שף עומר בן גל יצר בלילית מנות שמורכבות ממיטב חומרי הגלם של העונה, בטיפול עדין. התוצאה – טעמים עזים ועדינים, שמתאימים לאקלים הים תיכוני

שף עומר בן גל יצר בלילית מנות שמורכבות ממיטב חומרי הגלם של העונה, בטיפול עדין. התוצאה – טעמים עזים ועדינים, שמתאימים לאקלים הים תיכוני.

לצד ירקות שורש, ומנות המורכבות מחומרי הגלם של העונה הגשומה, מגישים בלילית בשרים מנתחים איכותיים במיוחד, הזוכים לטיפול נכון ומדויק כגון: נתחים מובחרים מבשר מקומי של סינטה ופריים ריב או "סטייק סטיב"- נתח מיוחד מרצועה צמודה לסינטה, עשירה בטעמים (120/98 שקל).

בנוסף, לילית מזמינה מציעה מנות קלילות בכל שעות היממה. בין המנות: רביולי פתוח של תבשיל לשון וזרעי עגבניות (42 שקל); סינטה כבושה עם אגסים צלויים ורוקט (38 שקל); טטאקי המבורגר אנטריקוט בגריל עם צ'יפס עבה במיוחד (72 שקל) ו"הלאפה של לילית": שווארמה עגל עם חצילים בלדי, מטבוחה חמה וסלט זעתר (69 שקל).

להלן הצצה למנות החורף של לילית
כבד מזוגג בסילאן על הגריל עם סלסת רימונים וכוסברה (38 שקל); מרק עגבניות ועדשים כתומות עם חמציץ ובזיליקום (32 שקל); קציצות כבש עם תבשיל ארטישוק ירושלמי, זעפרן ולימון (58 שקל); כבד עוף על הגריל עם פולנטה, בצלים ועגבניות צלויות (58 שקל); צוואר טלה עם שעועית לבנה, מנגולד, עגבניות וצ'יפוטלי (98 שקל); מוסר ים על הגריל עם ניוקי בבויאבז ומנגולד (112 שקל).

קוקטיילים של חורף
את התפריט מומלץ ללוות בקוקטיילים של חורף על בסיס פרות הדר, קינמון ותפוחי עץ ביניהם: קוקטייל שמפניה מקסיקנית המוגשת לצד פרי חורפי או קוקטייל מנדרינייה: על בסיס לימון, תפוז ואשכולית אדומה.

בין הקינוחים של לילית: טארט קטן עם קרם קוקוס ובננות (32 שקל); סברינה עם קרם שקדים, תותים ורום (32 שקל). אל תחמיצו את מנת הדגל: "הטראפלס של סבינה", על פי מתכון סודי שפותח בלילית של טראפלס ללא מוצרי חלב, שאינו נופל מטעמו של הטראפלס המקורי (36 שקל).

מסעדת לילית שייכת לעמותת על"ם ופותחת את ליבה ודלתותיה בפני בני נוער אשר לא זכו להזדמנות שווה ומעניקה להם מסגרת ואת האפשרות להשתלב בעתיד בחברה ולרכוש מקצוע. במסגרת הפרויקט המיוחד עובדים בני הנוער במטבח של לילית במשך למעלה משנה ורוכשים הכשרה קולינרית מקיפה. במקביל, הם מקבלים יעוץ, טיפול והכוונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר