תפריט חורף חדש בחוות התבלינים בגלבוע

תפריט חורף חדש בחוות התבלינים בגלבוע. התפריט מלא ביצירתיות האופיינית לשפית פנינה מס עם תבלינים האופייניים לאזור העמק. למנה ראשונה אפשר למצוא פטה כבד אווז המוגש עם ריבת שזיפים על מצע צנימים, תבשיל חציל פיקנטי עם טחינה, תבשיל גרגרי חומוס חם עם קארי ומנגולד, בורגול חם עם קינמון ובצל ועוד

תפריט חורף חדש בחוות התבלינים בגלבוע. התפריט מלא ביצירתיות האופיינית לשפית פנינה מס עם תבלינים האופייניים לאזור העמק.
למנה ראשונה אפשר למצוא פטה כבד אווז המוגש עם ריבת שזיפים על מצע צנימים, תבשיל חציל פיקנטי עם טחינה, תבשיל גרגרי חומוס חם עם קארי ומנגולד, בורגול חם עם קינמון ובצל ועוד.

למנה עיקרית עוד מנות יצירתיות וביניהן, פאי בשר במילוי בשר בקר, כבש וחזה אווז מעושן עם גבינת רוקפור, צנובר ובזיל מוגש עם סלט ירוק, חזה עוף בגריל עם פסטו בזיל ועגבניות מיובשות על מצע פירה או נתחי סלמון אפויים ברוטב עגבניות ופלפל. ולקינוח- טרין השוקולד העשיר העשוי במקום.

חוות התבלינים השוכנת על צלע הר הגלבוע במבנה עץ אלפיני ומשקיפה על הנוף עוצר הנשימה של הגליל והעמקים. כל התבלינים בשימוש המסעדה גדלים מסביב לחווה, יין הבית מופק מכרמי החווה השוכנים למרגלותיה, הלחם תוצרת בית מרבית חומרי הגלם הינם תוצרת העמק וכל החוויה מלאה בטעם ביתי של ארץ ישראל הישנה והטובה.

איך מגיעים
אחרי צומת מגידו ישר, צומת הסרגל ימינה לכיוון ישובי התענכים, כל הזמן ישר. צומת יזרעאל ישר וק"מ וחצי אחרי הצומת ימינה לדרך נוף הגלבוע (כביש 667), 3-4 ק"מ נמצא מצד ימין.
המסעדה פתוחה מיום ב' עד ש' , בין השעות 12:00 ל- 22:30.

יצירת קשר עם חוות התבלינים בגלבוע:
חוות התבלינים: 6531093-04
www.herb-farm.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר