תפריט חורף חדש ל- SEATARA

החורף מציעה מסעדת SEATARA תפריט חדש השואב השראתו ממרחבי הים והנוף הנגלים ליושבי המסעדה, עם מנות מגוונת של פירות ים ודגים טריים, תבשילי חורף, ומגוון מרקים המשתנה על בסיס יומי, יחד עם בשרים איכותיים וסלטים המורכבים מירקות טריים ופירות העונה

החורף מציעה מסעדת SEATARA תפריט חדש השואב השראתו ממרחבי הים והנוף הנגלים ליושבי המסעדה, עם מנות מגוונת של פירות ים ודגים טריים, תבשילי חורף, ומגוון מרקים המשתנה על בסיס יומי, יחד עם בשרים איכותיים וסלטים המורכבים מירקות טריים ופירות העונה,

בין המנות הראשונות בתפריט החדש: קדירת שרימפס מוגשת בליווי רטבים שונים לפי בחירה (58 ₪), מנת קלמרי מטוגן בטמפורת פנקו עם איולי שום ויוגורט עשבי תיבול (69 ₪), חציל שרוף בלהבה המוגש לצד סלט מסבחה וסלק (54 ₪),וטרטר טונה אדומה על סלט עדשים חומות ועגבניות (58 ₪), סלט אנדיב עם פירות העונה, קשיו וגבינת רוקפור (45 ₪) וסלט עשבים ירוקים, צנונית, גזר פקאן וג'ינג'ר (48 ₪).

בין המנות העיקריות: ניוקי תפוחי אדמה עם שרימפס בשמנת זעפרן ועלי בוקצ'וי
(85 ₪), נתח טונה אדומה בקרסט על ירקות בבישול אסייתי וצ'ילי חריף (115 ₪), בשר סינטה המוגש על מצע פירה עם מח עצם ברוטב דמי גלאס ושטיקי (120 ₪), מנת עוף אורגני המורכבת מחזה עוף מושחם עם עגבניות, בצל סגול, ארטישוק ירושלמי ולבבות ארטישוק (82 ₪), ומנת פילה דג בתבשיל חריימה, עגבניות וסלק (92 ₪).

בין המנות האחרונות: קדאיף עם קרם מסקרפונה ושוקולד לבן (38 ₪), קרמבל תפוחי עץ וגלידת קינמון (42 ₪), ממתק סיטרה, מנה הכוללת שלושה ממתקים קטנים המוגשים יחדיו: בראוניז דק עם פולי קקאו 70% וולרונה, טילון ממולא בקרם שוקולד לבן ופירות אדומים וממתק נוגט ושוקולד עם אגוזים מסוכרים (42 ₪). מנת קווטרו סיטרה, גם היא מנה המורכבת משלושה ממתקים: מיני קדאיף, מיני מלאבי, מיני קרם בורלה ריבת חלב וממתק נוגט (69 ₪).

לבוחרים להתרכז באלכוהול מציעה SEATARA תפריט בר ובו מנות סופגות אלכוהול כמו פיצה טונה קרה – ללא גבינה (45 ₪), אספרגוס בקרם גבינות, ערמונים וכמהין (47 ₪), ברזאולה איטלקית עם רוקט וגבינת רז'אנו (46 ₪), ומנת קלמרי טרי על שיפוד רוזמרין, סלט חריף ויוגורט (49 ₪).

Seatara ממוקמת בבניין Sea&sun.
BELLINA – חנות הבוטיק של המסעדה מציעה מגוון מאפים טריים, עוגות ועוגיות הנאפים במקום, גבינות, רטבים, שמנים ויינות המשולבים במנות המוגשות במסעדה וניתנים לרכישה בחנות.

SEATARA

רח' רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן תל אביב
טל. 03-6996633

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר