תפריט ילדים חדש במסעדת bariba

בין המנות ניתן למצוא: ארוחות בוקר מיוחדות, פסטות, שניצל דג בליווי שיפוד ירקות וכן מבחר מתוקים

מסעדת bariba משיקה תפריט ילדים במסגרתו ניתן למצוא ארוחות בוקר עשירות הכוללות 2 ביצים בליווי פרוסות מלפפון ועגבנייה המוגשות עם לחם, גבינה לבנה וגבינה צהובה ב- 28 שקל בלבד או לחילופין "ביצה בקן"- ביצת עין המוגשת בתוך לחם עם פרוסות מלפפון ועגבניה ב- 22 שקל.

ארוחות הבוקר מוגשות עד השעה 12:30. המנות העיקריות לילדים כוללות פסטות ברטבים שונים כגון: עגבניות, רוטב לבן עם ריבועי דלעת ורוטב פסטו ב-25 שקל למנה וכן שניצל דג המוגש עם שיפוד ירקות ב- 34 שקל. בגזרת המתוקים ניתן למצוא פנקייק עם פירות צלויים וגבינת מסקרפונה ב-28 שקל וסלט פירות טריים ב- 27 שקל.

מסעדת baribaמציעה לאורחיה חוויית בילוי מפנקת, שמשלבת תפריט איכותי ומגוון, אווירה נעימה, חלל ישיבה מרווח ושירות מקצועי וידידותי. מראה הירקון הנשפך אל הים ומגדל תחנת הכוח רידינג רק משלים את החוויה.

המסעדה עונה על הצורך הגובר והולך של הסועד הישראלי ליהנות גם בבילוי מחוץ לבית מאוכל שמשתלב בסגנון חיים בריא, והיא מגשימה הלכה למעשה את החזון של בית "דרך חיים" לגבי תזונה מאוזנת. התפריט מציע לסועד מבחר רחב של מנות מענגות חיך, שמוכיחות כי אוכל מענג אינו בהכרח אוכל עתיר שומנים וכולסטרול, להיפך.

מאחורי התפריט של bariba עומד השף אורן לוקסנבורג, שגיבש אותו בשיתוף עם הדיאטנית הראשית של "שירותי בריאות כללית", אירית פורז. לוקסנבורג: "העיקרון שהנחה אותי בבניית התפריט היה קודם כל הטעם. כל המנות בתפריט הן כאלה שאני נהנה לאכול בעצמי ואוהב לארח איתן. עיקרון נוסף שהנחה אותי היה הקפדה על צבעוניות הצלחת, שמשלימה את החוויה החושנית. היתרונות הבריאותיים מעניקים לכל מנה ערך מוסף".

שעות פעילות:
ימים א'-ה' 8:30-22:00.
יום ו' 8:30-15:00.
bariba, בית דרך חיים, שפך הירקון נמל תל-אביב, טל' 03-6025026

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר