תפריט עסקיות חדש בבית תאילנדי

מסעדת בית תאילנדי מרחוב בוגרשוב 8, מציעה החל מהיום תפריט עסקיות עם מנות חדשות בשני מסלולים שונים, ומוגשת בימים א'-ה' בין השעות 12:00 – 17:00. העסקיות כוללות מנת פתיחה, עיקרית ושתייה ומתומחרות על פי מחיר המנה העיקרית

מסעדת בית תאילנדי מרחוב בוגרשוב 8, מציעה החל מהיום תפריט עסקיות עם מנות חדשות בשני מסלולים שונים, ומוגשת בימים א'-ה' בין השעות 12:00 – 17:00. העסקיות כוללות מנת פתיחה, עיקרית ושתייה ומתומחרות על פי מחיר המנה העיקרית.

מסלול ראשון
מנה ראשונה לבחירה- לאב מו/גאי (חדש!)- סלט קר מבשר לבן/ עוף קצוץ גס מתובל בנענע, כוסברה, בצל סגול, פלפל חריף ומעט לימון, מרק עוף- מרק עם נתחוני עוף, אטריות אורז, ירקות ומעט כוסברה, בצל ירוק ושום מטוגן מעל, ים גאי (חדש!)- סלט עוף, בצל סגול, עגבניות שרי, חסה, סלרי וכסברה ברוטב פלפל אדום חריף ועוד.

עיקרית לבחירה- מוגש לצד אורז מאודה- קאו לאו פט- מרק אווז (חדש!)- אווז, סלרי, חסה סינית, נבטים, שום מטוגן וכסברה (ניתן להזמין עם אטריות ביצים), גאי פאד קין (מומלץ!!)- עוף עם פטריות, בצל ופלפל ברוטב חמצמץ מתוק, פאד קפאו לאד קאו קאי דאו- בשר בקר קצוץ מתובל בשורשי תיבול תאיים קצוצים דק, עלי בזיליקום, בצל, שום ופלפל חריף, מוגש על מצע אורז לבן עם ביצת עין או חביתת ירק מעל (מומלץ גם עם עוף/בשר לבן), גנג קייאו וון גונג- תבשיל חלב קוקוס עם שרימפס, חצילים ועלי בזיליקום, מתובל בקארי ירוק חריף ועוד.
מחירי העסקיות במסלול הראשון נעים בין 48-69 שקל

מסלול שני
מנה ראשונה לבחירה- מרק עוף- מרק עם נתחוני עוף, אטריות אורז, ירקות ומעט כוסברה, בצל ירוק ושום מטוגן מעל, אגרול הבית (2 יח')- במילוי אטריות שעועית שקופות, נבטים וירקות, סלט חמוץ מתוק עם סומסום.

עיקרית לבחירה- פאד תאי- אטריות אורז מוקפצות עם ביצה טרופה, טופו, נבטים, בצל ירוק ובוטנים כתושים מעל(ניתן להזמין גם עם עוף), פאד סיאייו- אטריות אורז רחבות מושחמות מוקפצות עם נתחוני עוף, ביצה טרופה, חסה, נבטים ובצל ירוק(ניתן להזמין גם עם טופו), קאו פאד (חדש!)- אורז מוקפץ עם ביצה טרופה וירקות (ניתן להזמין עם עוף/בקר/טופו), פאד קי מאו- אטריות ביצים מוקפצות עם עוף, ירקות ובזיליקום (ניתן להזמין גם עם בקר/טופו/לבן)
מחירי עסקית מסלול שני נעים בין 42-46 שקל

ניתן להוסיף לארוחה כוס יין אדום/לבן במחיר 18/22 שקל
וגם קינוח במחיר – 14 שקל

בית תאילנדי- בוגרשוב 8 תל אביב, טלפון: 03-5178568
7 ימים בשבוע, 12:00- 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר