תפריט קיץ חדש למסעדת הבשרים הכשרה THE MEAT & WINE CO

שף המסעדה יניב עדן יצר תפריט קיץ חדש, שמלבד מנות הבשר המובילות את שמה של המסעדה, ניתן למצוא בו מבחר מנות כמו סלטים, פסטות, דגים, מנות עוף ומנות צמחוניות, במטרה לתת מענה לכלל האורחים במסעדה

מסעדת THE MEAT & WINE CO" הממוקמת בהרצליה פיתוח, היא סניף ישראל של קבוצת מסעדות עולמית הפועלת באוסטרליה, דרום אפריקה, בחריין, דובאי, ובקרוב יוון.

המסעדה ידועה בעיקר במנות הבשר עם היישון ודרכי הצלייה שלה, וכן במבחר היינות העשיר שכולל את מיטב היינות הכשרים בישראל.
שף המסעדה יניב עדן יצר תפריט קיץ חדש, שמלבד מנות הבשר המובילות את שמה של המסעדה, ניתן למצוא בו מבחר מנות כמו סלטים, פסטות, דגים, מנות עוף ומנות צמחוניות, במטרה לתת מענה לכלל האורחים במסעדה.

דוגמאות מתפריט הקיץ החדש של 'THE MEAT & WINE CO':
מנות ראשונות:
סביצ'ה סלמון-סלמון טרי בתיבול לימון, ג'ינג'ר ובצל ספרדי מוגש על סלט תרד בתיבול שמן שומשום קולי פירות יער וצ'ילי (39 ₪); פטה כבד עוף מתובל בפלפל שחור, מלח ים אטלנטי מוגש על לחם טרי קלוי מלווה במרמלדת בצל (39 ₪); בורווורס – מנה דרום אפריקאית אופיינית של נקניקיות בקר בגריל, המוגשות על פאפ (פולנטה) ברוטב צ'אקלקה מסורתי (38 ₪).

מנות עיקריות: הבשרים נבחרים בקפידה, מיושנים במקום וצלויים בגריל לפי טעמו האישי של הלקוח, בליווי רוטב הבית ובתוספת צ'יפס או תוספת אחרת לבחירה.
פילה בקר 200 גר', סירלוין 500 גר' או 300 גר', אנטריקוט 350 גר' או 600 גר'. צלע עגל חלב בגריל בתוספת תפו"א ננסי צלוי עם עגבנית (110 ₪), ספריבס בקר (130 ₪), ספריבס עגל חלב (135 ₪).

סלטים: סלט מיט אנד ויין – פרוסות דקות של בשר מיובש (בילטונג), מיקס חסות, שעועית ירוקה, פלפל צהוב, רצועות סלק פריך ולימון כבוש בתיבול ויניגרט יין אדום.
במסעדה תפריט קינוחים המותאם לחוקי הכשרות.



'THE MEAT & WINE CO'
רח' שנקר 16, הרצליה פיתוח
טל. 09-9567006
www.meatandwine.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר