תפריט קיץ חדש למסעדת פויקה ביפו

השף אריאל כהן: "הוספנו לתפריט מנות על בסיס בשר טלה שמתאים יותר לקיץ, כגון אוכף טלה בזיגוג ג'ינג'ר והל בתוספת מיליפאפ תרד, וגם מנת פתיחה של צלעות טלה על מצע חציל מעושן ותאנה ברום וקינמון"

שף אריאל כהן ממסעדת פויקה היפואית, מציג את תפריט הקיץ של המסעדה, כאשר בשיתוף פעולה מיוחד עם בירות נורמן מבית נורמה ג'ין, יובילו את תפריט הקיץ מנות בר המאופיינות כמנות קלילות, אשר ישולבו עם הבירה המתאימה למנה או עם קוקטייל קייצי מיוחד.

אריאל כהן מציין: "הוספנו לתפריט מנות על בסיס בשר טלה שמתאים יותר לקיץ, כגון אוכף טלה בזיגוג ג'ינג'ר והל בתוספת מיליפאפ תרד, וגם מנת פתיחה של צלעות טלה על מצע חציל מעושן ותאנה ברום וקינמון".

את הקדרות החורפיות והמחממות של הפויקה, מחליפות קדרות קייציות של פירות ים ואוסובוקו טלה, ובפעם הראשונה נוספה לתפריט גם מנת עוף ממולא באורז בר בתערובת תבלינים אפריקנית.

"הקיץ הזה החלטתי ליצור תפריט עם ארומה עשירה, אך עם זאת קלה ומרעננת, המתבססת על טהרת חומרי גלם ממזרח ומדרום אפריקה", אומר השף כהן. "את המנות בתפריט הקיץ מלווים רטבים ויצירות המשלבות חומרי גלם כגון רום, וניל, ג'ינג'ר, הל, קפה, אננס, מנגו, משמש, קוקוס, בוטנים וקשיו".

תחת המותג "פויקה" מציעים הבעלים תמיר הירשברג ואריאל כהן, מסעדת שף במתחם האמנים של יפו – מתחם נגה, וכן קייטרינג שטח המגיע לכל מקום ובכל זמן, מוצרים נלווים לשטח כגון סירי פויקה איכותיים, קפה לבישול וטיולי שטח באפריקה.


פויקה
רח'תרצה 14, יפו
טל. 03-6814622

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר