‏מסעדת MESSA משיקה ליין קוקטיילים בטעמי ילדות

דדי אליעזר, מנהל הבר של מסעדת MESSA: "רצינו ליצור שלושה קוקטיילים שיזכירו לנו טעמים של פעם עם טקסטורה סמיכה יותר מאשר קוקטיילים רגילים ועדיין להשתמש במוצר איכותי ויוקרתי"

מסעדת MESSA מחזירה אותנו לטעמי ילדות בליין של קוקטיילים שנרקחו על-ידי מנהל הבר דדי אליעזר.
קוקטייל עלמה מרטיני – קוקטייל מרטיני בטעם וניחוח של המסטיק הפופלרי של ילדותנו – עלמה.
קוקטייל ריגליס מרטיני – קוקטייל מרטיני בטעם וניחוח מסטיק ריגליס.
קוקטייל ארטיק מנטה – קוקטייל ארטיק מנטה אלכוהולי איכותי.
כל הקוקטיילים נעשו על בסיס סמירנוף Black עם 40% אלכוהול.
וודקה זו מיוצרת משנת 1994 ברוסיה עצמה – בפעם הראשונה מאז המהפכה ב- 1917 – בשיטה מסורתית מדגנים מובחרים בזיקוק דודי איטי, ממש כמו הזיקוק שעובר סינגל מאלט ווויסקי או קוניאק.

הזיקוק האיטי מסתיים בסינון עדין דרך פחם שמעניק לוודקה טקסטורה רכה ועדינות נהדרת בטעמה. זוהי ממש וודקה שאפשר להתענג עליה כמו על ווויסקי טוב או קוניאק בטמפרטורת חדר ולא קפואה כמקובל. הוודקה מיוצרת לזכר הוודקה שסמירנוף ייצר לצאר עצמו.

סמירנוף בלק היתה בעצם הסופר פרימיום הראשונה לפני הפיכת הוודקות היוקרתיות לטרנד. בניגוד לשאר הסופר פרימיום וודקות, הנמדדות באיכותן ברכות והקריספיות שלהן, הסמירנוף בלק הינה וודקה מלכותית בעלת מרקם וכובד לא אופייני לוודקות של היום, משקה יוקרתי אמיתי עם הרגשה מלכותית צארית.

דדי אליעזר, מנהל הבר של מסעדת MESSA, אומר: "רצינו ליצור שלושה קוקטיילים שיזכירו לנו טעמים של פעם עם טקסטורה סמיכה יותר מאשר קוקטיילים רגילים ועדיין להשתמש במוצר איכותי ויוקרתי".

קוקטייל עלמה מרטיני – קוקטייל מרטיני קלאסי, מורכב מ:
* סמירנוף שחור
* ליים ג'וס
* סיידר צלול
* מונין מוחטיו מינט


MESSA
רחוב הארבעה 19, המגדל התיכון, תל-אביב
טל. 03-6856859

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר