אגאדיר: בשורה למסתייגים מבצל

וואגיו פלאו משלב 250 גרם של המבורגר מבשר וואגיו ועליו קורנביף ואסאדו מפורק. לא ברור איך הלחמנייה מסתדרת עם הפלאו. צילום איתן וכסמן
רשת אגאדיר כוללת 10 מסעדות ברחבי הארץ. הסניף הראשון הוקם בשנת 1997 בתל אביב והטביע את המושג בר-בורגר

הגילוי המשמעותי ביותר בביקור האחרון שלנו באגאדיר, אינן מנות הספיישל של הרשת, אליהן נתייחס עוד מעט. הגילוי קשור בפרט קטן הרבה יותר, שרובנו לא מתייחסים אליו, אבל יש בינינו אנשים שלוקחים אותו ברצינות: בצל. הגענו בשניים, כאשר אחת מאיתנו לא מסוגלת לאכול בצל בשום צורה ואופן. זו הסיבה לכך שכבר שנים רבות היא לא מגיעה לאגאדיר, שמוסיפים בצל לתערובת ההמבורגר. הפעם היא הגיעה בזכות אחת המנות, שעל פי התיאור הראשוני שלה אינה מכילה בצל. בזמן שהתלבטנו עם המלצרית מה להזמין, התברר כי בכל תערובות ההמבורגר האיכותיות יותר – זו שעשויה מאנטריקוט וזו שעשויה מוואגיו, לא מוסיפים בצל כלל.

זו עובדה שרובכם לא תתרגשו ממנה, אבל אם אתם מכירים אנשים שלא מסוגלים לאכול בצל בשום צורה ואופן וסוג, ספרו להם על הפרט הזה. אם הם אוהבי המבורגר, הם ישמחו לדעת. זו אינה הסיבה היחידה לשמחה הצפויה שלהם: ההמבורגרים שמציעים כאן טובים; פשוט טובים. אנחנו הגענו לכאן כדי לחוות את הספיישלים של החודש, אבל זה נכון גם למנות הקבועות.

צילום איתן וכסמן
צילום איתן וכסמן

הזמנו וואגיו פלאו, המשלב  250 גרם של המבורגר מבשר וואגיו ועליו קורנביף ואסאדו מפורק. כל זה מוגש בתוך לחמנייה עם רוטב איולי צ'יפוטלה וחסה, עגבנייה, בצל ומלפפון חמוץ (89 שקלים). קחו בחשבון כי יש במנה זו המון בשר, כך שכדאי להזמין אותה כשממש רעבים. קחו גם בחשבון כי הלחמנייה אינה חלק מהתפריט של המקפידים על תזונת פלאו, וגם את העובדה שהקורנביף מאוד מלוח. מעבר לכך מדובר בשילוב מהנה של סוגי בשר שונים בטעם ובמרקם, שיחד עם הרוטב משתלבים יחד בהצלחה. חשוב לציין כי אותו המבורגר  נמכר גם בגרסה רגילה – קציצת המבורגר באותו משקל ומאותו בשר, עם אותם ירקות ולחמנייה (69 שקלים).

צילום איתן וכסמן
צילום איתן וכסמן

המנה השנייה שהזמנו הייתה כריך של אסאדו מפורק בג'בטה, עם רוטב ברביקיו, איולי צ'יפוטלה וירקות (65 שקלים). כן, זה אותו בשר ממנת הפלאו, והוא אידיאלי בהרכב הזה: הרטבים מעניקים לו חריפות קלה וטובה, הלחמנייה סופגת היטב את כל הטעמים מבלי להיות רכה מדי, ויחד עם הירקות מקבלים כריך שהיינו שמחים גם להתחיל איתו את היום. לפעמים.

צילום איתן וכסמן
צילום איתן וכסמן

את כל זה ליווינו עם כדורי מאק אנד צ'יז (27 שקלים), שהיו רכים מבפנים ומעט קראנצ'יים מבחוץ, עם כמות מספקת של גבינה. כלומר, ממכרים למדי. לסיכום, אוהבי בצל ואלו שלא סובלים ממנו: יש לכם סיבות טובות להגיע לאגאדיר.

כל המידע על סניפי אגאדיר, *5690

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר