אז מה את עושה כל היום? מאת אפרת ליכטנשטט

בספר מתפרסמים 90מתכונים בריאים וקלילים לכל ימות השנה לצד מנות מרשימות וחגיגיות. עיצוב וצילום אפרת ליכטנשטט
בשמונה השנים האחרונות אפרת כותבת ומצלמת את בלוג האוכל המצליח 'אז מה את עושה כל היום?' שמשלב אוכל כייפי, בריא ומעודכן עם מנות קלאסיות, שורשיות ומשפחתיות

אז מה את עושה כל היום?

מאת אפרת ליכטנשטט 

עריכה קולינרית: אורלי פלאי ברונשטיין

עיצוב, צילומים וסטיילינג: אפרת ליכטנשטט

הוצאת כתר

המחיר 108 ₪

"זה מה שאנחנו אוכלים בבית: קציצות, סלטים, עוגות שמכינים בקלות. כשבאים אורחים אני נכנסת למטבח ומשקיעה קצת יותר בתבשילים ומאפי שמרים. אני אוהבת את המטבח, מתרגשת מבצק וחולמת בלילה על שוקולד ואספרגוס. אבל לא פחות חשוב – אני אוהבת לצלם את מה שאני מכינה ותמיד מנסה למצוא את הפריים המושלם."

עיצוב וצילום אפרת ליכטנשטט
עיצוב וצילום אפרת ליכטנשטט

כך כותבת אפרת ליכטנשטט שלמדה תקשורת חזותית בבצלאל, הוציאה עם נטלי לוין את "הספר המתוק" שהיה הצלחה גדולה. בשמונה השנים האחרונות אפרת כותבת ומצלמת את בלוג האוכל המצליח 'אז מה את עושה כל היום?'  שמשלב אוכל כייפי, בריא ומעודכן עם מנות קלאסיות, שורשיות ומשפחתיות. זה לצד זה תמצאו בספר מרהיב העין מתכונים של קיש בטטה מקמח כוסמין לצד מרק הפטריות של סבתא רחל, קציצות בשר אווריריות מדהימות לצד המבורגר פטריות טבעוני טעים, עוגת שוקולד לבן ופירות יער לצד עוגת משמשים ביתית, ואלה רק מעט מתוך 90 מתכונים בריאים וקלילים המתפרסמים בספר, לצד מנות מרשימות וחגיגיות, לכל ימות השנה.

עיצוב וצילום אפרת ליכטנשטט
עיצוב וצילום אפרת ליכטנשטט

פרקי הספר: מנות ראשונות ואחרונות – צדו את עינינו מרק ברוקולי ופיסטוקים, סירות חצילים במיסו, אספרגוס בסלילי בצק עלים. ממרחים וסלטים: ממרח עדשים בטעם כבד קצוץ, חומסלק, סלט פסטה עם זוקיני ושקדים פריכים. מאפים: מהנצ'ה ממולאת פריקה ודלעת, לחמניות סלק וחמוציות, חלת כוסברה. צמחוני: קציצות נחמה, עלי מנגולד ממולאים אורז ברוטב רימונים, הקרפ של פופאי. עוף בשר דגים: קדירת עוף ואורז ביין וזיתים, סלופי ג'ו עם בטטה ודלורית, קציצות דגים אפויות ברוטב מנגו. מתוקים: טארט שוקולד ורוזמרין, ריבועי חמאת בוטנים, בנופי בכוסות אישיות. ספר מעורר תיאבון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר