איך אומרים בתיאבון בסינית? MMC

בעוד שבמערב מקובל לעשות הפרדה קולינארית מוחלטת בין המטבח הסיני, היפני, התאילנדי וכדומה, הרי שלסועד הישראלי אין כל בעיה לאכול בארוחה אחת אגרול סיני, סושי יפני ופאד תאי תאילנדי

תייר שביקר לאחרונה בארץ, התפלא באוזניי על גודש המסעדות האסייתיות בהן נתקל במחוזותינו. ניסיתי להסביר לו שהדבר נובע בראש ובראשונה מהנהירה המסיבית של בני עמנו למזרח הרחוק, ובד בבד עם הפיכתה של ישראל ליעד אטרקטיבי בפני עובדים זרים, במיוחד מיבשת אסיה.

בעוד שבמערב מקובל לעשות הפרדה קולינארית מוחלטת בין המטבח הסיני, היפני, התאילנדי וכדומה, הרי שלסועד הישראלי, שמגלה חיבה עזה לאופציית הכל כלול, אין כל בעיה לאכול בארוחה אחת אגרול סיני, סושי יפני ופאד תאי תאילנדי.
בעלי מסעדת MMC (מאן מאן צ'ה = בתיאבון, בסינית), עשו אחד ועוד אחד, והגשימו הלכה למעשה את מבוקשם של אוהבי המטבח האסייתי.

המסעדה רחבת הידיים הממוקמת בצמוד לחנות טיב טעם הגדולה במזרח ראשון לציון, מציעה אוכל משובח אשר מקיף את כל סוגי המטבח שיש למזרח הרחוק להציע: יפן, תאילנד, וייטנאם, הודו, סין ועוד.
לאור התפריט העצום, הותקן בכל שולחן מסך מגע אינטראקטיבי הכולל מנות מומלצות, תפריטים בכל השפות, משחקים שונים למבוגרים וילדים, אפשרויות משחק מול שולחן אחר במקביל, ואפילו אפשרות צילום עצמי ותיוג בעמוד הפייסבוק של המסעדה, להנאת הסועדים במקום.

היות והגענו מיד אחרי שוך המולת הצהרים, בחרנו, שותפי לארוחה ועבדכם הנאמן, ללכת על ארוחה עסקית. בעוד שהוא התענג על מרק תירס המורכב מתירס, סויה, חלב קוקוס ובצל ירוק; אני חיסלתי בהנאה מרק כתום מהביל שהכיל גזר, בטטה, דלעת וחלב קוקוס בעיטור כוסברה.
בגזרת העיקריות הלך שותפי הצעיר על המטבח התאילנדי: פאד תאי מתקתק שהכיל אטריות אורז עם בייבי שרימפס, קלאמרי, גזר, נבטים ובצל ירוק בעיטור כוסברה טרייה, לימון ובוטנים קצוצים – בחירה מוצלחת מאוד לדבריו.
אני התמוגגתי ממנעמי המטבח ההודי: צ‘יקן קארי קוקוס, מנה נפלאה שהורכבה מעוף מוקפץ עם גמבה, פלפל, ברוקולי, בצל לבן ובצל ירוק ברוטב חלב קוקוס וקארי.

את הביקור במסעדה, שאגב מעוצבת בצורה אורבנית ומאוד מוקפדת, סיימנו עם קפה הפוך לי ובירה גינס מהחבית לו, ועם החלטה משותפת לחזור בהקדם למקום כדי לנסות מנות נוספות מהשפע הגסטרונומי האדיר של מסעדת MMC.

ערבי ג'אז במסעדת MMC
MMC פותחת בעונת החורף במסורת חדשה, כאשר מדי ערב יום רביעי, החל מהשעה 21:30 יתקיים במקום מופע ג'אז עם אומנים כמו אברהם פלדר, מאור זורוכוב, דימה גרודסקי נחום פרפקוביץ והזמרת ריקי מנור.

MMC
רח' פלוטיצקי 2 ראשון לציון, בתוך מתחם טיב טעם
טל. 03-9504444

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר