אתגר הבשר של 206 גריל בר בפתח תקווה – שניים אוכלים ארוחה לארבעה ב-206 ₪

ארוחת שיפודים לארבעה סועדים
הארוחות העסקיות החדשות של '206 גריל בר' בפתח תקווה מוצעות במשך כל היום (ראשון עד חמישי) במחיר מיוחד, כשהן מותאמות להרכבים שונים של סועדים

כששמעתי על הארוחות העסקיות החדשות של '206 גריל בר' בפתח תקווה, לא עמדתי בפיתוי: הארוחות מוצעות במשך כל היום (ראשון עד חמישי) במחיר מיוחד של 206 ₪, כשהן מותאמות להרכבים שונים של סועדים. מציעים גם תפריט אלכוהול משודרג ומוזל, אבל כמי שצריכים להמשיך לעבוד אחרי הארוחה, זה פחות עניין את חברי ואותי.

ארוחת קבב ערבי ללא תחתית לארבעה סועדים
ארוחת קבב ערבי ללא תחתית לארבעה סועדים. צילום אפיק גבאי

בחרתי חבר מתאים להתמודדות עם הרבה בשר, הגענו למסעדה ובחנו את התפריט שהציע ארוחת שיפודים לארבעה סועדים: 2 שיפודי פרגית, 2 שיפודי לבבות, 4 קציצות קבב ערבי, כבד עוף, שתי תוספות לבחירה, ומזטים וסלטים טריים חופשי. זה מגיע עם קנקן שתייה. הארוחה השנייה המוצעת במסגרת זו היא קבב ערבי ללא תחתית לארבעה סועדים, עם קבב ללא הגבלה, שתי תוספות, וגם כאן מזטים וסלטים טריים חופשי וקנקן שתייה. הארוחה השלישית שמוצעת נקראת בירה ללא תחתית ונשנושי בשר לשני סועדים – אכן בירה מהחבית ללא הגבלה, 4 נקניקיות צ'וריסו, דלי כנפיים גדול, מזטים וסלטים טריים חופשי.

ארוחת בירה ללא תחתית ונשנושי בשר לשני סועדים
ארוחת בירה ללא תחתית ונשנושי בשר לשני סועדים. צילום אפיק גבאי

מאחר שהיינו שניים, היה ברור לנו שנלך על ארוחה לארבעה – הגיוני, לא? הזמנו את ארוחת השיפודים לארבעה סועדים, וחברי המשיך לספר לי חוויותיו מקרוז של שבועיים בים התיכון עם רעייתו, כדי שאקנא. אז הסתערו המזטים והסלטים על השולחן – מגוונים, טריים וטעימים. חברי נהנה גם מהפיתות, ואילו אני המתנתי לבשר יחד עם המזטים, שאם הבירה נקראת כאן ללא תחתית, גם הם עונים להגדרה זו. צלחיות מתרוקנות? המלצר חד העין מגיע, אוסף את הריקות וחוזר עם חדשות – עד שתגידו די.

ואז הגיע מגש הבשרים ועליו כל הכבודה
ואז הגיע מגש הבשרים ועליו כל הכבודה. צילום פאפא רצי

ואז הגיע מגש הבשרים ועליו כל הכבודה: 2 שיפודי פרגית, 2 שיפודי לבבות, 4 קציצות קבב ערבי, כבד עוף, שתי תוספות לבחירה (אצלנו תפוחי אדמה לו ואורז עם שעועית לי). הסתערנו על תכולת מגש העץ ונהנינו מאיכות הבשרים ומטעמיהם. מכיוון שאנחנו אנשים רציניים, שלב זה של הארוחה עבר לו בשקט כדי שנוכל להתרכז.

האם עמדנו באתגר של שניים אוכלים מגש בשר לארבעה? כמעט. נתח כבד וקציצת קבב אחת שנותרו על המגש, העידו על כך שאנחנו צריכים לתרגל עוד קצת. אני מציע גם לכם לבחון את עצמכם בארוחה דומה כאן. אנחנו נהנינו מאוד.

,

206 גריל בר, השחם 30 פתח תקווה, 8206 * שלוחה 3 #

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר