דאסו סיסטמס חוברת למעבדת חדשנות הקניות הראשונה באירופה כדי להאיץ חדשנות בקמעונאות מזון

מרכז החדשנות האירופאי מעמיד לרשות קמעונאי מזון ומותגים את הפתרון הייעודי לתעשייה Perfect Shelf באמצעות הענן.

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על שותפות עם Shopping Innovation Lab, מרכז החדשנות הקמעונאית הראשון באירופה, כדי לספק לקמעונאים וליצרני מותגי מזון ארוזים (CPG) פלטפורמה טכנולוגית ייחודית ליצירת פתרונות ושירותים ממוקדי לקוח. המעבדה מצוידת בפתרון הייעודי לתעשייה Perfect Shelf של דאסו סיסטמס, כחלק משירותי חדשנות בחנויות שלה. חברת קאליסטה, משווקת מורשית של פתרונות דאסו סיסטמס בצרפת, מספקת לשותפות תכני 3D, הטמעה טכנית, ומומחיות נרחבת במרצ'נדייזינג.

מעבדת החדשנות, אשר הוקמה באוקטובר 2015 במסגרת מאגד התחרותיות לקמעונאות (PICOM), היא מרכז לפיתוח, סימולציות, בחינת טכנולוגיות, הערכה ומומחיות, עבור קמעונאים ויצרני מותגים – בעיקר בתחום המזון עם מוצרים הארוזים באריזות קרטון או פלסטיק. 

 
שירותי פיתוח ובחינת חדשנות שלה כוללים חדר מציאות וירטואלית ("מערה"), בו קמעונאים ויצרני מותגים יכולים להפליג לפרויקטים ויזואליים חדשים של מרצ'נדייזינג ולהשתמש ב- Perfect Shelf כדי לנווט ולתקשר עם ממשק 'תאום וירטואלי' של סביבת חנות אמיתית. בעולם וירטואלי זה, הם יכולים להעריך קמפיינים למשיכה והפעלה מול מוצרים חדשים, ליצור קונספטים חדשים של חנויות, ולשפר יעילות מרצ'נדייזינג יומיומי כדי לקדם את חווית הקונה.

"קמעונאים חייבים היום לאמץ מגמות, מותגים וגרסאות של מוצרים בשוק תחרותי, מה שדורש תמהיל גובר של מיומנויות ויצירתיות כדי לספק את רצון הלקוחות", אמר ז'אן לוק סופלה, נשיא Shopping Innovation Lab. "המעבדה מהווה מרכז לגילוי וחדשנות אשר מגדירים את עתיד הקמעונאות בתחום המזון ובתחומים נוספים. פתרון Perfect Shelf של דאסו סיסטמס מהווה חלק אינטגרלי של היצע זה".

בהתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, פתרון Perfect Shelf ממנף יישומים מבוססי-ענן מתקדמים למידול וויזואליזצייה בתלת-ממד, כדי לספק נקודות מבט ריאליסטיות על מעברי החנות, כולל מדפים, תצוגות, מוצרים, תאורה וחומרי קד"מ, לצד חווית קניה אפופה (immersive) מנקודת מבט הצרכן.

"תאום וירטואלי מאפשר לקמעונאים וליצרני מותגים בכל גודל, לחקור, להתנסות, לגלות, לנתח ולהרהר על אופציות מרצ'נדייזינג אשר מתאימות בצורה הטובה ביותר לצרכים שלהם – בסביבה אפופה ואינטראקטיבית", אמר ארוואן קרוטוף, מייסד משותף של השותפה קאליסטה. "קמעונאים אשר משתמשים ב- Perfect Shelf במעבדת החדשנות יכולים להמחיש את החנויות העתידיות שלהם, לקבל החלטות נכונות כדי לשפר מכירות ולפתח נאמנות על ידי קידום חווית הלקוח".

"לדאסו סיסטמס יש מסורת של שותפות עם ארגונים אשר חולקים את התשוקה שלנו להביא טכנולוגיה לידיהם של מקבלי החלטות בעסקים בעידן של חווית הלקוח", אמר אוליביה לאטרטר, מנהל מערב אירופה בדאסו סיסטמס. "השילוב של Perfect Shelf עם מרחב ה- 3D הוירטואלי של מעבדת החדשנות, ומומחיות קאליסטה ביצירת תוכן ומרצ'נדייזינג מוסיפה עוד ממד לפלטפורמת 3DEXPERIENCE עבור תעשיית מוצרי צריכה ארוזים וקמעונאות".

למידע נוסף על פתרונות התעשייה של דאסו סיסטמס עבור מוצרי צריכה ארוזים וקמעונאות 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר