דצמבר 2015 נשי בקפה ביסטרו גרציא באווירה כפרית

בלב עמק חפר, בגינה הירוקה של קיבוץ העוגן (כביש 4) שוכן גרציא – קפה ותוצרת: בית לאוכל טוב באווירה כפרית, וחנות מעדניה לחומרי גלם ומוצרים בעבודת יד לקחת הביתה

בלב עמק חפר, בגינה הירוקה של קיבוץ העוגן (כביש 4) שוכן גרציא – קפה ותוצרת: בית לאוכל טוב באווירה כפרית, וחנות מעדניה לחומרי גלם ומוצרים בעבודת יד לקחת הביתה. הכל ביוזמת מיכל גרציאני, תושבת הקיבוץ, מסעדנית וותיקה ובשלנית, אליה הצטרפה תותי רפאל.
עתה מציעות השתיים כאן תפריט בוקר, צהרים וערב חדש, המורכב מחומרי גלם טריים עונתיים, המגיעים מעסקי בוטיק מקומיים.

אחוות הנשים הביאה ליוזמה נוספת: חודש נשי שיתקיים במהלך דצמבר בגרציא.
ביום שני 14/12 בשעה 21:00: מופע סטנד אפ נשי – מיכל קירזון במופע סטנד אפ קצבי, מתעמתת ראש בראש עם העיר הגדולה, עם החברים שהתבגרו והתברגנו, עם עולם הזוהר שדורש ממנה להצר היקפים בהתמדה ולהראות במיטבה, ועם אמא שנושפת בעורפה מרוב אהבה.
מיכל משתמשת בכישוריה כשחקנית תיאטרון בכדי לחדד את הסיטואציות המופרעות אליהן היא נקלעת: בעבודה, בזוגיות ובחיי היום יום בכלל, וחושפת בדרכה המצחיקה עד דמעות ובהומור אינטליגנטי את מה שיש לחיים להציע וגם את מה שאין. מחיר כניסה להופעה: 50 ₪.

ביום רביעי 16/12 בשעה 21:00: מופע ג'אז של הזמרת דפנה לוי והג'זלנים – דפנה לוי מופיעה בליווי הרכבים שונים בישראל ובחו"ל. מחיר כניסה להופעה: 30 ₪.

ביום שני 21/12 בשעה 21:00: מפגש ספרותי עם הסופרת והעיתונאית ענת לב-אדלר, בעקבות הרומן רב המכר שלה "כותבת ומוחקת אהבה" העוסק במסע חיפוש של אשה נשואה באמצע החיים. מחיר כניסה להרצאה: 50 ₪.

ביום רביעי 23/12: הופעה של הזמרת מורן טלמור – זמרת ויוצרת חדשה, המשתפת פעולה עם אמנים כמו דני סנדרסון, דני רובס ושוטי הנבואה. מחיר כניסה להופעה: 30 ₪.

במסגרת החודש הנשי של גרציא, כל תפריט האלכוהול מוצע ב-% 50 הנחה לנשים בלבד, ותפריט הערב של הביסטרו מציע מנות כגון: קרם פולנטה ושרימפס מוקפצים בחמאת עשבי תיבול עם שרי ואפונים, סלט שומר חי, ריזוטו אורבוריו איטלקי, רביולי גבינות, כריכוני אסאדו, מוסקה ביתית, פילה סלמון צרוב בתנור עם באק צו'י מאודה וקריספי פולנטה.

גרציא, קיבוץ העוגן
טל. 09-8943942

א' – ה': 08:00 עד אחרון הלקוחות (סביב השעה 23:00), שישי: 15:00 – 08:00, שבת – פתוח לאירועים פרטיים בלבד

צילום הסטנדאפיסטית מיכל קירזון: מני ספעייר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר