ינואר במלון דיויד אינטרקונטיננטל: שפים בינלאומיים עם כוכבי מישלן

The Taste of Michelin
שפים של מסעדות עטורות כוכבי מישלן מברלין, מרסיי ואמסטרדם, מגיעים לפרויקט קולינרי מיוחד במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב

The Taste of Michelin הנו אירוע קולינרי בינלאומי שיתקיים בינואר 2017 במסעדת הגורמה אוברג'ין במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב. בין התאריכים 9.1.17 עד 29.1.17, יתארחו בארץ שלושה שפים בינלאומיים ממסעדות בעלות כוכבי מישלן. כל שף יגיע למשך שבוע ימים, ויציג תפריט טעימות שישלב את מנות הדגל של המסעדה שלו ואת פרשנותו האישית לסצינה הקולינרית המקומית.

The Taste of Michelin
The Taste of Michelin

במסגרת אירוח השפים תקיים מסעדת אוברג'ין ארוחות עם מאכליהם של השפים האורחים, כאשר שף המסעדה אלון הירטנשטיין ושף המלון אלפרד יבניסק, נמצאים כבר מספר חודשים בקשר עם השפים שיתארחו בפסטיבל, ומתכוננים לאירוחם. מחיר ארוחת מישלן הנו 240 ₪ לסועד, או 340 ₪ לאדם כולל 3 כוסות שיימזגו במהלך הארוחה. כל הארוחות יתחילו בשעה 20:00.

The Taste of Michelin
The Taste of Michelin

מסעדת Hugos – שף אברהרד לאנג, אינטרקונטיננטל ברלין. תפריט מגוון על טהרת הטבע ומוצרי גלם מקומיים עונתיים. מנות קלילות וקלאסיות עם טוויסט ים תיכוני.

מסעדת Alcyone –  שף ליונל לוי, אינטרקונטיננטל מרסיי-הוטל דייה. תפריט המסעדה הוא מחווה לטעמים המקומיים במרסיי. מנות אלגנטיות ועדינות בהשראת הים התיכון.

מסעדת La Rive  – שף רוג'ר רסין, אינטרקונטיננטל אמסטל אמסטרדם. תפריט המסעדה בהשראת טעמים צרפתיים-ים תיכוניים, עם נגיעות קלות של המטבח האסיאתי, עם מנות המבוססות על ירקות עונתיים.

 

מסעדת אוברג'ין, מלון דיויד אינטרקונטיננטל, רח' קויפמן 12 תל אביב. מספר המקומות מוגבל. הזמנת מקומות באתר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר