יקב אבידן ישיק ב-18 באוגוסט את יין פרינג' צינה 2009

היין הוא בלנד שצינה שקדה עליו כמעט שלוש שנים, ומשקף את הסקרנות, היצירתיות ואת אהבתה ליין. סדרת הפרינג' מבטאת את גישת היקב, המונעת מהרצון להפתיע ולרגש את אוהבי היין בכל פעם מחדש עם יינות מיוחדים

יקב אבידן מזמין את אוהבי היין לחגוג עימו את יום הולדתה של ייננית היקב צינה אבידן ז"ל,
שחל בחודש אוגוסט, בהשקת יין חדש בסדרת פרינג', וכמחווה בחר לקרוא את היין על שמה – פרינג' צינה 2009.

היין הוא בלנד שצינה שקדה עליו כמעט שלוש שנים, ומשקף את הסקרנות, היצירתיות ואת אהבתה ליין. סדרת הפרינג' מבטאת את גישת היקב, המונעת מהרצון להפתיע ולרגש את אוהבי היין בכל פעם מחדש עם יינות מיוחדים.

ההשקה תתקיים ביקב אבידן בקיבוץ אייל, בשבת 18.8.2012 בין השעות 19:30 – 16:00
כן יוטעמו יינות נוספים, ביניהם פרינג' פינו נואר 2009 ופרינג' פריו 2007.

אבידן פרינג' צינה 2009 הוא יין עשיר מלא ומורכב, עם ארומות וטעמים של פטל, שזיף שחור ושוקולד מריר בתיבול מפולפל. הסיומת ארוכה ואלגנטית. היין עשוי מענבי קברנה סוביניון (70%), פטי ורדו (20%) ומרלו (10%), והוא יושן במשך 30 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

אבידן פרינג' פינו נואר 2008 הנו יין מרוכז, עשיר ורך, עם ארומות וטעמים של פטל, קסיס, דובדבן שחור וגוונים של כמהין מעושן. הסיומת ארוכה. היין יושן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

אבידן פרינג' פריו 2007 הופק מענבי קריניאן, גרנאש, קברנה סוביניון ומרלו, בהשראת יינות האיכות בחבל פריורט בספרד. זהו יין עשיר ומאוזן, עם ארומות וטעמים של פרי שחור מרוכז, כמהין, שוקולד, וניל וקפה, ועם סיומת ארוכה. היין יושן במשך 25 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. מיין זה נותרו בקבוקים אחרונים ביקב.

ביום ההשקה יוצעו היינות במחירים מיוחדים.
פרטים נוספים ניתן לקבל משירה אבידן, 050-2785020.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר