יקב דלתון חוגג עשור

יקב דלתון, הממוקם ברמת דלתון במרומי הגליל, מציין השנה עשור להיווסדו בסדרת אירועים והשקות של יינות חדשים

יקב דלתון, הממוקם ברמת דלתון במרומי הגליל, מציין השנה עשור להיווסדו בסדרת אירועים והשקות של יינות חדשים.
את תחילת החגיגות ציין אירוע גאלה חגיגי שהתקיים בחצר היקב בנוכחות 400 אנשי יין וגורמה מכל רחבי הארץ, המלווים את היקב ויינותיו מאז הקמתו.

אלכס הרוני, מבעלי היקב, אמר: "המעמד המרגש לכשעצמו, ממצב אותנו בתום עשר שנים מאומצות בצמרת יקבי האיכות בישראל. יינות דלתון צברו לעצמם מוניטין בעבודה קשה של צוות מקצועי ומיומן, ואנו מקווים להמשיך ולגדול ולהיות אחד היקבים המובילים בישראל".

במהלך השנה הקרובה, וברוח חגיגות העשור, ישיק יקב דלתון מספר יינות חדשים, בהם קברנה סוביניון מכרם יחיד במהדורה מוגבלת, קברנה מרלו פרמיום גם הוא במהדורה מוגבלת, ולראשונה יין מהזן הייחודי ברברה.

עוד החל היקב בתהליך השקעות בסך 1.7 מיליון ₪ להרחבת חוות המכלים ורכישת מכונות ייצור חדשות. בנוסף מועסק עתה ביקב גם יועץ כרמים חדש, בני סורקין, שיעזור לייננית היקב נעמה מועלם וליועץ היין האוסטרלי ג'ון וורונצ'ק.

לאחרונה ולרגל חגיגות העשור, החל יקב דלתון בתהליך מיתוג ומיצוב חדשים ליקב, עם תדמית חדשה ותוויות חדשות לכל סדרות הבקבוקים.את המהלך הוביל המעצב פיליפ בולקייה (סטודיו ניאו גרופ).


יקב דלתון הוקם בשנת 1995 כפרוייקט ציוני תעשייתי על ידי משפחת הרוני לאחר עלייתם לישראל מאנגליה. בתחילת דרכו היה דלתון יקב בוטיק קטן עם ייצור של כ-30,000 בקבוקים. לאורך השנים היקב הלך וגדל, עד שהגיע לממדיו היום, עם ייצור של כ-700,000 בקבוקים, מתוכם כשליש ליצוא.
היקב נבנה בתחילה בחצר במושב כרם בן זימרה, ובשנת 1999 עבר למקומו החדש, בפארק התעשייה דלתון.

ענבי היין ליקב דלתון באים כולם מאזור מרום הגליל, כרם בן זימרה, ספסופה ומירון.

יקב דלתון וכרמיו, ממוקמים בנופיו המיסטיים של הגליל העליון, ברמת דלתון המפורסמת, אתר אידיאלי לגידול ענבי יין באיכות גבוהה. הכרם ממוקם על רמת בזלת המתנשאת כ- 800 מטר מעל פני הים, עם אקלים וקרקע אופטימליים לגידול ענבי יין. שילוב תנאים אלה הופכים את האזור למושלם לגידול ענבים איכותיים.

דלתון מייצר 12 סוגי יין, ומדי שנה נבצרים 750 טון של גפנים מהסוגים: קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, זינפנדל וברברה.

את יינות יקב דלתון ניתן להשיג רק בחנויות היין ובמסעדות מובחרות ואין הוא מופץ בהפצה המונית או ברשתות השיווק.

כל יינות דלתון כשרים למהדרין, כשרים לפסח ולא מבושלים.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר