מנות קטנות & פינוקים מתוקים – בישול ללא גלוטן

אראן גויואגה היא בוגרת בית ספר מקצועי לבישול וכיום עוסקת בכתיבה, בצילום ובסטיילינג מזון. בבלוג עטור הפרסים שלה, Cannelle et Vanille, מבקרים מדי שנה מיליוני גולשים

מנות קטנות & פינוקים מתוקים – בישול ללא גלוטן
מאת השפית אָרָאן גוֹיוֹאָגָה
הספר מוגש במהדורה בעברית בהוצאת "מבשלים ספרים" של רותי כרמי ודורית טוקמן
המחיר 98 ₪ (נכון ל- 20.3.15)
הספר נמכר רק דרך האינטרנט:
אתר ההוצאה
אתר מועדון ספרי האוכל

הספר, שהנו מסע גילוי של אינסוף אפשרויות בישול ואפייה ללא גלוטן, נולד מהבלוג הפופולרי ועטור הפרסים של השפית אָרָאן גוֹיוֹאָגָה, שנקרא "קינמון ווניל" –  Cannelle et Vanille, וזכה להצלחה גדולה מיד עם צאתו, ומבקרים בו מדי שנה מיליוני גולשים. 

 

גויואגה נולדה וגדלה בחבל הבאסקים בספרד. היא בוגרת בית ספר מקצועי לבישול, וכיום עוסקת בכתיבה, בצילום ובסטיילינג מזון, ומתגוררת בפלורידה עם בעלה ושני ילדיה.לאחר פניה לאראן, היא הביעה התרגשות מכך שהספר יראה אור בעברית בישראל. 

 

מטרתה של אראן, שהתמודדה בעצמה עם אי סבילות חריפה לגלוטן, שלה ושל אחד מילדיה הצעירים, היא להעניק אוכל טעים שנהנים ממנו ומבקשים תוספת, ולא להתמקד בוויתור על רכיבים. בילדותה היא ספגה את הטעמים המסורתיים והניחוחות של חבל הבאסקים, ונמלאה כבוד לתוצרת המקומית ולהתכנסות המשפחתית סביב שולחן האוכל.

 

הספר נותן מענה לצורך של אכילה בריאה ללא גלוטן. הדגש במתכוני הספר הוא על מרכיבים טריים המצויים בישראל, שאופן הכנתם פשוט, ידידותי וקל. זאת בלי להתפשר על הטעם, על המראה ועל המרקם של המנות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר