מרק בצל, צימוקים ושקדים

מצרכים 8-10 מנות15 בצלים לבנים פרוסים דק200 גרם חמאה5 כפות קמח רגיל2 כוסות ציר מרק ירקות2 מסמרי ציפורן7 עלי דפנה1 גזר בינוני1 עגבניהזר טימין1 בקבוק יין לבן יבשלקישוט: 50 ג' פרמז'ן1 כפית מלח1 כפית פלפלאופן ההכנהלטגן את הבצל עם החמאה עד להזהבה. להוסיף 5 כפות קמח. לטגן יחד עד לגוון השחמה. להכין בנפרד ציר ירקות. להרתיח חצי סיר מים, להוסיף את הציפורן, עלי הדפנה, הגזר, העגבניה הפרוסה לרבעים והטימין.להוסיף את היין בהדרגה לבצל המטוגן והקמח, לבשל על אש נמוכה ולאדות. להוסיף פלפל ומלח. לערבב את ציר המרק עם הבצל והקמח עד לקבלת מרקם אחיד. לטגן במחבת חמה כף חמאה, צימוקים ושקדים מולבנים פרוסים.להגשה: לצקת מרק לצלחת ולעטר עם פרמז'ן, צימוקים ושקדים.

מצרכים 8-10 מנות
15 בצלים לבנים פרוסים דק
200 גרם חמאה
5 כפות קמח רגיל
2 כוסות ציר מרק ירקות
2 מסמרי ציפורן
7 עלי דפנה
1 גזר בינוני
1 עגבניה
זר טימין
1 בקבוק יין לבן יבש
לקישוט: 50 ג' פרמז'ן
1 כפית מלח
1 כפית פלפל

אופן ההכנה
לטגן את הבצל עם החמאה עד להזהבה. להוסיף 5 כפות קמח. לטגן יחד עד לגוון השחמה. להכין בנפרד ציר ירקות. להרתיח חצי סיר מים, להוסיף את הציפורן, עלי הדפנה, הגזר, העגבניה הפרוסה לרבעים והטימין.

להוסיף את היין בהדרגה לבצל המטוגן והקמח, לבשל על אש נמוכה ולאדות. להוסיף פלפל ומלח. לערבב את ציר המרק עם הבצל והקמח עד לקבלת מרקם אחיד. לטגן במחבת חמה כף חמאה, צימוקים ושקדים מולבנים פרוסים.

להגשה: לצקת מרק לצלחת ולעטר עם פרמז'ן, צימוקים ושקדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר