סל הקניות של שחר 835

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל טבלאות שוקולד לצעירים – רק העטיפה קורצת, מיץ תפוזי ולנסיה – מומלץ, חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום – מיועדת למעטים, חטיף אורגני אפוי – יש מוצלחים יותר

 פרה קרייזי של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה השיקה סדרה חדשה של טבלאות שוקולד, אשר פונות באופן מוצהר לצעירים. מה צעיר בסדרה זו? סידור של קוביות השוקולד בטבלה אינו ישר וברור כמו בטבלאות המוכרות; ובנוסף, כל טבלת שוקולד מכילה עוד שתי תוספות. הסדרה כוללת שוקולד לבן עם שברי קרמל וופל גלידה; שוקולד לבן עם סוכריות קופצות ועדשים; שוקולד חלב עם גליליות ושוקוצ'יפס חלב; ושוקולד חלב עם בייגלה ושוקוצ'יפס חמאת בוטנים. כל זה עשוי לקרוץ לצעירים (ללא קשר לגיל הביולוגי), אבל כדאי לקחת בחשבון כי התוספות לא בהכרח מורגשות. השילוב של הבייגלה והשוקוצ'יפס חמאת בוטנים, למשל, הוא תערובת לא מזוהה של רכיבים, שמשפיעים על המרקם בלבד. יוצאת הדופן היא זו עם העדשים והסוכריות הקופצות, להן יש נוכחות יותר ברורה בתוצאה הסופית (מכיל גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר עד 9.9 שקלים ל-130 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: העטיפה קורצת, התוכן הרבה פחות.

מיץ תפוזי ולנסיה של פריניב

צילום ענבר הלפרין
צילום ענבר הלפרין

אנו כבר רגילים לשמן זית העשוי מזן מסוים, וכך גם ליין ואפילו לענבים. החברה מנסה להרגיל אותנו גם למיץ תפוזים שמקורו בזן ספציפי. היא עושה זאת באמצעות תפוזי ולנסיה, המשמשים לייצור המיץ. תפוזים אלו מתוקים יותר מזנים אחרים, ובהתאם גם המיץ. החמיצות האופיינית לתפוזים עדיין נוכחת בו, אבל באופן קצת יותר מעודן. המחיר עד 24.9 שקלים ל-2 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שמחפש מיץ תפוזים מעט שונה מהמוכר.

חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום של פומפדור

צילום פומפדור
צילום פומפדור

במטרה ליהנות מהתה החדש של החברה, צריך מאוד לאהוב גי'נג'ר וכורכום, ובעיקר את השילוב ביניהם. אחרי הכל, מדובר בחליטה שאינה מכילה עלי תה מסוג כלשהו, אלא את שני הרכיבים המובטחים (ומעט ליקוריץ) – והטעם של שניהם, בריאים ככל שיהיו, מורגש היטב בתוצאה הסופית. המחיר עד 17.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות המזון, השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: התה הזה מיועד למעטים.

חטיף אורגני אפוי של השדה מוצרים אורגניים

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

לשמחתנו, מדף המוצרים האורגניים ממשיך להתרחב. הפעם מדובר בסדרה חדשה של חטיפים, כולם אפויים, המבוססים על תפוחי אדמה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים – קלאסי; פיקנטי; וחטיף שעשוי משילוב של תפוחי אדמה עם גזר, ברוקולי, תרד, סלק ועגבניות. החטיף הקלאסי התגלה ככעל מרקם יבש מדי ועם טעם לא ברור, שלא הצליח להלהיב את מי שטעם ממנו. זה בטעם הפיקנטי היה יותר מוצלח בטעמיו. החטיף בשילוב הירקות היה הכי מסקרן – הגיוון של חומרי הגלם אכן הופך אותו ליותר מעניין, אבל הגיוון לא התעלה על המרקם היבש והתיבול המסוים בו משתמשים בסדרה זו. המחיר עד 10.9 שקלים ל-65 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: יש חטיפים מוצלחים יותר, גם אם אינם אורגניים.

בקצרה

צילום סטודיו פלדמן
צילום סטודיו פלדמן

הגלידות של פלדמן השיקה לקראת החורף אריזת שישייה של מנבו. כמו תמיד, ניתן לבחור בין הטעמים וניל ומוקה. המחיר 11.9/25.9 שקלים ל-6/25 יחידות. להשיג ברשתות השיווק, חנויות המפעל, מכולות ופיצוציות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר