סל הקניות של שחר 817

סל הקניות של שחר 976
לסל שלנו הכנסנו השבוע מיצים טבעיים – מרעננים וטעימים, וופלים שוקולד להקפאה – לנסות, מוצרים לטבעונים – השניצלים, שלגוני גרניטה – לא רק לטבעונים, קפסולות לקפה קר – מומלצות, קפסולות תואמות – אין סיבה

מיצים טבעיים של כרם

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

החברה השיקה שלושה מיצים חדשים, העשויים מפרי בלבד, ללא תוספות של מים, סוכר ו/או רכז של פרי. ההשקה כוללת מיץ תפוחים, מיץ רימונים, ומיץ תפוח סלק. מתוך השלושה ניסינו את מיץ התפוחים ומיץ הרימונים – שניהם לא הפתיעו בטעמם, בדיוק מה שמצפים ממיצים אלו. בכל הקשור למרקם, אלה מיצים צלולים, כלומר אין בהם כלל חתיכות פרי. ההבדל העיקרי הוא בעובדה שהם נמכרים בבקבוק זכוכית ולא פלסטיק. מחיר העד 9.9/14.9 שקלים ל-250/1,000 מ"ל. להשיג בחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: מיצים מרעננים וטעימים, גם אם אינם מחדשים.

מהדורה קפואה של רבע לשבע של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

הדעות סביב המוצר הזה חלוקות אצלנו. אבל לפני שנסביר מדוע, יש צורך להבין במה מדובר. אלה הם וופלים במילוי קרם בטעם וניל או שוקולד, המצופים בשתי הגרסאות בשוקולד חלב. את המוצר אמורים לשמור בהקפאה, ולאכול אותם שלוש דקות לאחר שיצאו משם. אז מה הבסיס של חילוקי הדעות? היו שטענו שאפשר להקפיא כל וופל דומה, ולקבל חוויה זהה מבחינת ההשפעה של הקור על המרקם ועל מידת המתיקות. אחרים אמרו שיש הבדל, המורגש בעיקר הודות לכמות הגדולה של המילוי. כולם, אגב, הסכימו שכיף לאכול אותו. המחיר עד 14.9 שקלים ל-160 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: נסו ותחליטו, האם יש כאן באמת חידוש.

ZOGLO`S של זוגלובק

צילום סטודיו זוגלובק
צילום סטודיו זוגלובק

החברה מנסה להתרחב לשוק הבינלאומי, ומשיקה סדרה חדשה של מוצרים תחת מותג חדש, שמיועדים לטבעונים. בשלב ראשון הושקו ארבעה מוצרים, עם כוונה להרחיב את הסדרה בהמשך: בורגר מ-3 פטריות, קינואה ועדשים ללא גלוטן; שניצל ירוק עם ברוקולי, תרד וזרעי פשתן ללא גלוטן; שניצל תירס עם טופו ללא גלוטן; נקניקיות מבוססות צמחים עשירות בחלבון. עם כל הכבוד למיתוג החדש ולאריזות מרשימות, עדיין מדובר במוצרים מתועשים, שלא היינו משתמשים בהם כתחליף קבוע לאוכל ביתי. כמוצר שיכול לשמש למצבים בהם אין אוכל מוכן, היינו ממליצים בעיקר על שניצל התירס ועל השניצל הירוק, ששניהם טעימים ומספקים. הבורגר סבל מעודף רכיבים, שיצרו טעם ומרקם לא ברורים, ולנקניקיות היה טעם לוואי שלא הרפה. המחיר עד 31.9 שקלים ל-450-480 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: תסתפקו בשניצלים.

מוצרים חדשים מהגלידות של פלדמן

צילום סטודיו פלדמן
צילום סטודיו פלדמן

הפעם אנו נותנים מקום לשתי השקות חדשות של החברה. הראשונה היא שלגון חדש בסדרת ה-Frozen Yogurt, והשניה היא סדרת קרחוני שרבט בשם GRANITA. השלגון החדש משלב יוגורט, ובתוך ציפוי השוקולד שלו יש גרנולה ואגוזי מלך. צריך לאהוב את החמיצות של היוגורט כדי לאהוב את השלגון הזה, שכן היא מורגשת היטב. בכל הקשור לציפוי, הוא פחות קראנצ'י מכפי שאנו אוהבים. הסדרה החדשה, לעומת זאת, התחבבה עלינו יותר. מדובר בקרחוני שרבט המשלבים פרי וחלב קוקוס, כלומר ללא מוצרי חלב, והיא כוללת שלושה טעמים – תות, קוקוס, ואפרסק. לשמחתנו, כמות הפרי בכל אחד מהם גדולה מספיק כדי שנחוש בהם (כולל במרקם הקוקוס), והשילוב עם חלב הקוקוס יוצר טעם מוצלח וייחודי. המחיר עד 7 שקלים לשלגון, עד 29.9 שקלים למארז של שישה שלגוני גרניטה, 80 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: שלגוני הגרניטה החדשה מומלצים מאוד, ולא רק לטבעונים.

 קפסולות לקפה קר של נספרסו

כמדי קיץ משיקה החברה קפסולות קפה במהדורה מוגבלת. הפעם מדובר בשתי תערובות חדשות המיועדות להכנה של קפה קר, שההשראה לתערובות מגיעה משני משקאות קפה קר ידועים באיטליה: Ispirazione Shakerato, המשלב 100% קפה ערביקה מגוואטמלה, אתיופיה ומדינות נוספות, שנוצרה בהשראת המתכון האיטלקי ל-Café Shakerato. זו תערובת עם טעמים מעודנים יחסית, וכאשר משלבים את הקפה עם קרח ומערבבים היטב, מקבלים קפה מוקצף היטב; Ispirazione Salentina, המשלבת פולי קפה מזן רובוסטה וערביקה מאוגנדה, אתיופיה ומדינות נוספות, שנוצרה בהשראת המתכון האיטלקי ל-Café alla Salentina. קפה זה משלב קרח עם חלב שקדים, והטעמים שלו ייחודיים כאשר מקפידים על שילוב זה. אנחנו ניסינו אותו גם עם חלב רגיל ואהבנו, רק קחו בחשבון שטעמיו יותר בולטים. בצד הקפסולות, כדאי לדעת, נמכרות 2 כוסות עם מכסים, שמשמשות גם כשייקר, כמו גם מגש קוביות קרח מסיליקון. המחיר 25.5 שקלים ל-10 קפסולות, 95 שקלים למארז הכולל את הכוסות והמגש. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אלו התערובות היותר מעניינות שהשיקה החברה באחרונה.

 קפסולות של קפה לוקס

מתחרה נוסף נכנס לשוק הקפסולות, המותאמות למכונות של נספרסו, והיא עושה זאת עם שישה מוצרים: קפסולות של קפה בקליה כהה, קליית גורמה ואינטנס; וכן קפסולות ייעודיות להכנת מוקצ'ינו, קפוצ'ינו ושוקו חם. מתוך המבחר ניסינו את הקפסולות להכנת קפוצ'ינו, שמחייבות לפעול מעט אחרת: בקופסה יש חמישה זוגות של קפסולות, כל זוג מורכב מקפסולת קפה ומקפסולה של תחליף חלב, וצריך להשתמש בשתיהן. כאשר עוקבים אחר ההוראות, מקבלים קפה שיש בו הכל – גם "חלב" וגם סוכר, שנמצא באחת הקפסולות. זה יכול להיות טוב למי שלא רוצה להחזיק חלב במשרד, רק קחו בחשבון שמי שאוהב קפה מתוק לא יסתפק בכמות הסוכר שיש במוצר, וכי טעמו של תחליף החלב מורגש, וזו אינה מחמאה. בכל הקשר לשימוש ביתי, אין סיבה שלא להחזיק חלב במקרר ולהשתמש בו ובקפסולות רגילות, מה עוד שהקפה הזו אינו מהטעימים. המחיר עד 17.9 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג בטיב טעם, רשתות השיווק ובחנויות מזון.

בשורה התחתונה: יש קיצורי דרך שאין סיבה לקחת, או לקנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר