סל הקניות של שחר 851: אוזני המן 2019

למי שאין כוח להכין אוזני המן בבית הקונדיטוריות מספקות פתרונות מלא רעים עד מצוינים. צילום pixabay
חג פורים הגיע ולאוזני המן יש חלק חשוב בחגיגה. טעמנו אוזני המן מסוגי בצק שונים, עם פרג, שוקולד, תמרים, גבינה, ועם עוד מילויים יצירתיים. התוצאות לפניכם; שתיים מהקונדיטוריות קיבלו ציון 9 גבוה, והעיקר שיהיה חג שמח

TATTI BAKERY

TATTI BAKERY. צילום מיטל ווינברג
TATTI BAKERY. צילום מיטל ווינברג

בצק חמאה דק, מילוי מכובד ושילובי טעמים יצירתיים, הם שלושת המאפיינים של אוזני המן של הרשת. אם אתם אוהבים אותן גדולות ועם בצק עבה, זה אינו המקום בשבילכם. מה מציעים כאן? שבעה מילויים, כולל אגוזים ותבלינים, פרג והדרים, תפוחי עץ, שוקולד, תמרים ואגוזים, גבינה ריקוטה מתוקה והדרים, ואחרון חביב במיוחד – פטיסייר, וניל ופטל. ייאמר לזכות הרשת שהם יודעים כיצד ליצור שילובים נכונים של רכיבים, כך שהתוצאה המתקבלת טעימה, כל אוזן בסגנונה. המחיר 12.5 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

ציון: 9

Piece of Cake

Piece of Cake. צילום אפיק גבאי
Piece of Cake. צילום אפיק גבאי

כמו כל הקונדיטוריות א-לה-פריז של ימינו, גם כאן מציעים אוזני המן העשויות מבצק חמאה. המגוון כולל, בין השאר, אוזני המן מעולות מבצק חמאה פריך מנוקד בשוקולד צ׳יפס ובמילוי של פאדג׳ בראוניס. משהו בשילוב של הרכיבים הופך אותן לתואר אחת הטובות שטעמנו השנה, מה עוד שכאן נותנים כבוד למילוי, שמקבל את עיקר הבמה (בתוך בצק עשוי כהלכה). עוד מציעים כאן אוזני המן טבעוניות עשויות קמח מלא ושומשום, וכן מספר עוגות. המחיר 8.9 שקלים ל-100 גרם, 149 שקלים לעוגות. להשיג בסניפי הרשת ובאתר

ציון: 9

בוטיק סנטרל

בוטיק סנטרל. צילום טל סיון ציפורין
בוטיק סנטרל. צילום טל סיון ציפורין

הדבר הראשון שחווים עם אוזני המן של הרשת, הוא ריח עשיר, שלא לומר כבד, של חמאה. הריח משתחרר לחלל ברגע שפותחים את הקופסה הסגורה היטב, בה נמכרים אוזני ההמן. אלו, אגב, מוצעים במילוי של פרג או שוקולד בלבד. ברשת שומרים על המתכון, ואלו שטעמנו זהים למה שאנו זוכרים מהשנים הקודמות – בצק עשיר בחמאה, נימוח במיוחד, ובתוכו המילוי המובטח. כמות המילוי בינונית – יש מספיק כדי ליהנות מהטעם, אבל הבצק מאפיל על הכל. עוד בתפריט: אוזני המן מבצק שמרים ובמילוי פרג, תמרים-אגוזים ושוקולד; אוזני המן טבעוניים, המשלבים בבצק שמנת צמחית וטחינת שקדים, ובמילוי תמר מג'הול ואגוזי לוז; ועוגות פרג שונות. המחיר 34 שקלים ל-220 גרם אוזני המן רגילות או טבעוניות, 12 שקלים לאוזן המן מבצק שמרים. 28-59 שקלים לעוגה. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

ציון: 8

ארקפה

ארקפה. צילום נמרוד סונדרס
ארקפה. צילום נמרוד סונדרס

קוקוס ותפוז, שוקולד, קרם פטיסייר ופצפוצי שוקולד, פרג ותמרים – אלה בין מילויי אוזני המן שמציעה הרשת. אלה ממלאים אוזני המן מבצק חמאה פריך במיוחד, ולשמחתנו המילויים נוכחים בכמות נדיבה. השילוב של קרם הפטיסייר ופצפוצי השוקולד היה מהאהובים עלינו – גרסה מתקדמת של מילוי שוקולד; וכך גם אלה עם הפרג, גרסה איכותית של המסורת. המחיר 39 שקלים ל-13 יחידות, 4 שקלים ליחידה, 11 שקלים ל-3 יחידות. להשיג בסניפי הרשת.

ציון: 8

 קפולסקי

קפולסקי. צילום נעמה קרמר
קפולסקי. צילום נעמה קרמר

הרשת הידועה מהעבר עושה את דרכה בחזרה לפעילות, בשלב זה עם סניף אחד ברמת השרון. מה מציעים כאן לחג? אוזני המן בגודל מיני ובמילוי של פרג, תמרים, שוקולד, שוקולד חלב עם שוקולד לבן, שוקולד-שוקולד, חלבה, אגוזים, פיסטוק ופרלינה. כמות החמאה בבצק מדודה, וביחס לקונדיטוריות אחרות הבצק עבה יחסית. זה אינו בהכרח חיסרון – מי שמחפש גירסה מושקעת לאוזני ההמן של פעם, יקבל כאן את מבוקשו. המילויים נוכחים בכמות יפה, והמגוון מספיק רחב כדי לתת מענה לכל טעם. בנוסף מציעים כאן ארבע עוגות פרג, בהן אחת שלא ניסינו מעולם – פלודן פרג. כלומר, שכבות בצק שמרים עם שכבות פרג שבושל בחמאה ודבש. בינינו, עוגה זו מתעלה על כל אוזן המן. המחיר 36 שקלים ל-300 גרם אוזני המן, 38-59 שקלים לעוגות. להשיג בקפולסקי.

ציון: 7

קפה ביגה וקפה גרג

קפה ביגה וקפה גרג. צילום shutterstock
קפה ביגה וקפה גרג. צילום shutterstock

מדובר אמנם בשתי רשתות שונות אך הן באותה בעלות ואותו מפעל מייצר אוזני המן לשתיהן, ומכאן האיחוד בין השתיים בסקירה שלנו. כאן מציעים אוזני המן עם נוכחות – הן גדולות יותר מהגודל הבינוני המוכר. בצק טוב שאינו עבה מדי, וכמות מילוי מכובדת, במינון המאפשר לכל הטעמים להשתלב זה עם זה. המגוון של המילויים כולל שוקולד, תמרים, חלווה, פרג ועוד, והוא יכול לספק את התשוקה לאוזני המן בעונה זו של השנה. המחיר 12 שקלים ל-100 גרם, 4 שקלים ליחידה, 10 שקלים ל-3 יחידות. להשיג בסניפי הרשתות.

ציון: 7

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר