סל הקניות של שחר 860

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל שלנו נשנושי גזר – אהבנו, חמוצים וירקות כבושים אורגניים – לאוהבי אורגני, מוצרי גלידה – אוהבים את שלגון המרשמלו, מרשמלו לטבעונים – הם יאהבו, עוד מוצרי גלידה – אוהבים את המגנום

נשנושי גזר של טעם הטבע מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

מוקום, זהו שמו של זן הגזר שנמצא בתוך המארז של המוצר החדש. מדובר בגזר טרי, קטן בגודלו, שנמכר כשהוא מוכן לאכילה. אנחנו אהבנו את המרקם שלו – פריך וכיפי לאכילה, וללא כמות הסיבים המאפיינת זנים אחרים של גזר. היינו ממליצים על המוצר הזה לכולם, אלמלא הגזרים מגיעים עם הקליפה שלהם, ולעתים עם שורשים זעירים, נראים לעין. לנו זה לא מפריע בכלל, אבל יש כאלה שלא יאהבו. בצד המוצר הזה מציעה החברה מעתה גם מיקס של גזרים צבעוניים, כלומר בצבעי כתום, צהוב וסגול. הגזרים השונים בצבעם הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות, והחברה החלה לתת לכך מענה. המחיר עד 12.9 שקלים ל-280 גרם נשנושי גזר, עד 14.2 שקלים ל-700 גרם של מיקס צבעוני. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים את העובדה שמגוון האפשרויות גדל.

חמוצים וירקות כבושים אורגניים של תבואות

צילום חיים אמזלג
צילום חיים אמזלג

הייחודיות של ליין המוצרים החדש, טמונה בעובדה כי כל המוצרים אורגניים. מחפשים מלפפונים חמוצים, סלק או כרוב כבוש אורגני? אז החברה מציעה לכם מענה לתשוקות הקולינריות הללו. הסדרה כוללת חמישה מוצרים – מלפפונים חמוצים בחומץ או במלח; קוביות סלק; סלק גרוס; וכרוב כבוש. אהבנו את קוביות הסלק שלהם – החמיצות מעודנת יחסית הודות לשימוש בסוכר, והטעם הכולל של הסלק מוצלח, כאילו הכנו את הסלט הזה בבית. המחיר עד 17.9 שקלים ל-670-700 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע וחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים שהחמוצים שלכם גדלו באופן מתחשב, נסו את אלה.

קסטה COOKIES ושלגון לב מרשמלו של הגלידות של פלדמן

צילום סטודיו פלדמן
צילום סטודיו פלדמן

אנו נותנים מקום לשני מוצרים חדשים נוספים שהחברה השיקה השנה. השמות שלהם אומרים הרבה, ובכל זאת  נרחיב קצת – האחד הוא גלידת קסטה המורכבת מגלידה בטעם וניל בין שני ביסקוויטים בטעם שוקולד. הגלידה בסיסית בטעם ובמרקם שלה, מספק אבל לא מיוחד, ולביסקוויט יש טעם שוקולד מופגן, מרקם פריך ובאופן מפתיע נוכחות מורגשת של גרגרי סוכר. השני הוא שלגון המיועד לילדים שצורתו לב. הוא מורכב מגלידה בשני צבעים, עם טעם המזכיר מרשמלו. מאחר והשלגון מיועד לילדים, הטעם אינו מספיק – הכל מצופה בציפוי המכיל שוקולד וסוכריות צבעוניות. השילוב הזה יוצר שוני בטעמים ובמרקמים, מספיק כדי לחבב את השלגון גם על כמה מבוגרים. המחיר עד 7 שקלים ל-50/80 גרם. להשיג בגלידות של פלדמן, רשתות שיווק, מינימרקטים, מכולות וקיוסקים.

בשורה התחתונה: באופן מפתיע, שלגון המרשמלו הוא זה שאנו ממליצים עליו.

DANDIES של VEGA מוצרים טבעוניים

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

שמו של המוצר אינו אומר הרבה על תכולתו – אבל התמונה כן. מדובר במרשמלו המתאים לטבעונים, כלומר אין בו מוצרים מן החי כפי שנהוג במרשמלו המוכר והידוע. יש לו אותו טעם וונילי ואותו מרקם מוכר. בנוסף, הוא מתנהג בצורה דומה כאשר מחממים אותו. כלומר משנה מצב צבירה לחצי מוצק-חצי נוזל. בכל המובנים לא היינו שמים לב להבדל מיוחד בינו לבין מרשמלו רגיל. המוצר נמכר בשני גדלים – רגיל ומיני. המחיר עד 23.9 שקלים ל-283 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: טוב למי שמחפש אלטרנטיבה למרשמלו הרגיל.

גלידות חדשות של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה ממשיכה להשיק גלידות חדשות לקראת הקיץ, והיא עושה זאת בכל הקטגוריות . כחלק ממותג Goodiz השיקה שתי גלידות חדשות – קפוצ'ינו-קוקיז, ושוקולד מריר-פיסטוק-אגוזי לוז. הטעמים אינם מיוחדים, ומזכירים גלידות שאנו מכירים מהעבר. הניסיון לחדש עם עוגיות באחד ואגוזי לוז בשני, עובד טוב על המרקם, אבל לא מצליח ליצור בידול משמעותי. בקטגוריה של חטיפים וטילונים, משיקה החברה שלגון פסק זמן וקורנטו פסק זמן. שניהם מצליחים להזכיר במידה מוגבלת את החטיף הידוע, במיוחד הטילון, וזאת הודות לפריכות של הוופל. יש גם מגנומים חדשים – דאבל פיסטוק, כלומר שלגון שמנת בטעם פיסטוק מצופה בקרם קקאו, ובציפוי מכיל שוקולד חלב; ולבן ועוגיות – שלגון שמנת עם ריפל בטעם עוגיות, בציפוי שוקולד לבן עם עוגיות. שניהם מאוד שונים זה מזה, אבל מוצלחים כל אחד בדרכו – הגלידה איכותית, הטעמים השונים ברורים, והציפוי בדיוק בעובי הנכון, כמו תמיד. המחיר עד 21.9 שקלים ל-280 גרם גודיז, עד 13 שקלים לשלגון. להשיג ברשתות שיווק, מינימרקים, מכולות, חנויות נוחות ונקודות מכירה נוספות.

בשורה התחתונה: המגנום הוא החלק המוצלח ביותר בהשקה זו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר