סקר של נורוויג'יאן קרוז ליין (NCL): שליש מהמטיילים הישראלים מתכננים לצאת לשייט

הנורוויג'יאן אפיק באורך 329 מטר ובמשקל 156 טון מציעה על סיפונה 16 מסעדות שונות – מטפניאקי יפני עד למטבח הצרפתי’ כאשר רוב השירותים כלולים כחלק מההצעה האטרקטיבית של 'חופשי בים' (Free at Sea)
% מהישראלים מתכננים לצאת לפחות לחופשה אחת בשנה, 78% כבר מתכננים את הטיול בשנה הבאה, שליש מעדיפים לצאת לחופשה בחו"ל

סקר שנערך לאחרונה בהזמנת חברת הפלגות הנופש נורוויג'יאן קרוז ליין (NCL), מראה כי 85% מהישראלים מתכננים לטוס לפחות לחופשה אחת בשנה. 78% מתוכם כבר מתכננים את הטיול הבא שלהם. NCL קיימה  את המחקר באמצעות מכון הסקרים רושינק, לרגל הפלגת הבכורה שלה מנמל חיפה בחודש נובמבר 2022, בקרב מדגם מייצג של 500 נשים וגברים בני 18 ומעלה. מתוצאות הסקר עולה כי כמעט מחצית מהישראלים (48%) מדווחים כי בשנתיים האחרונות הגבירו את רצונם לטייל על אף יוקר המחייה, ושליש מהם כבר ביקרו השנה בחו"ל.

59% מהמשתתפים בסקר מדווחים כי הם מעדיפים חופשה במדינה אחרת על פני שהייה בישראל. בין יעדי הטיולים המבוקשים ביותר: אירופה הקלאסית מועדפת על 43% מהישראלים, ואחריה מדינות אגן הים התיכון כמו יוון, קפריסין, איטליה וספרד. 33% מהמשיבים לסקר מעדיפים לצאת לחופשה בחגים, 30% מתכננים לצאת לחופשה בהזדמנות הראשונה שתהיה להם. 47% אוהבים לנפוש עם בן או בת הזוג, 30% מעדיפים חופשות משפחתיות, ו- 16% נופשים בדרך כלל עם חברים. רק 5% מהנשאלים יעדיפו לנפוש לבד.

בין המרכיבים החשובים ביותר עבור הישראלים בזמן בחירת החופשה:  היעד (73%), הצעות קולינריות (66%), ואתרי תיירות מפורסמים (44%). אחד מתוך שלושה שוקל לבחור בשייט כאופציה לחופשה מועדפת, מכיוון ששייט נחשב לחוויה המאפשרת לבקר במספר יעדים בטיול אחד עם הנוחות של לפרוק את המזוודות פעם אחת בלבד במהלך הטיול.

ב-15 בנובמבר 2022 תגיע ה- Norwegian Epic לראשונה לחיפה, כספינה הראשונה בצי של NCL שמציעה עלייה מהנמל, ומאפשרת לצאת להפלגות בים התיכון אל אחדים מהיעדים הפופולריים ביותר באירופה: ליבורנו (פירנצה) ונאפולי באיטליה; קוסדסי ואיסטנבול בטורקיה; פיראוס (אתונה), פטמוס ורודוס ביוון; ולימסול בקפריסין. החברה כבר הודיעה על הפלגות שייצאו מנמל חיפה עד אוקטובר 2024. הנורוויג'יאן אפיק באורך 329 מטר ובמשקל 156 טון, מציעה על סיפונה 16 מסעדות שונות – מטפניאקי יפני עד למטבח הצרפתי, כאשר רוב השירותים כלולים כחלק מההצעה האטרקטיבית של 'חופשי בים' (Free at Sea).

הפלגת הבכורה תצא ב-15 לנובמבר 22 מחיפה ואשדוד, במסלול שיעבור במשך 11 יום בלימסול (קפריסין), רודוס (יוון), איסטנבול (טורקיה), פטמוס ואתונה, (יוון), נאפולי, פירנצה או פיזה, רומא (איטליה). מחיר חדר עם מרפסת: החל מ-999 $ לאדם. בהמשך תפליג הנורוויג'יאן אפיק מחיפה בנובמבר 2023 במסלול דומה, במחיר של  החל מ-2,035 $ לחדר עם מרפסת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר