עד 28.8.23 בירושלים: יריד "אוטו-אוכל" Food & party 2023 JLM

הפסטיבל השנה טעים יותר ומושקע יותר כשמיטב השפים הירושלמים מגישים ממשאיות צבעוניות מנות מוכרות במחיר סביר. צילום נועם רומנו
יריד הקיץ הקולינרי של השפים הירושלמים חוזר זאת השנה השישית כשהמסעדות של השפים שמובילים את הסצנה הקולינרית בעיר יבשלו במשאיות אוכל (food trucks) בגיא בן הינום לצד הופעות חיות של הרכבים מוזיקליים וDJ’s

עד 28.8.23 בימים שלישי-חמישי בין השעות 18:00 עד-23:00, חוזר יריד האוכל של ירושלים בפעם השישית. זאת עם מיטב השפים והמסעדות המובילות בעיר, ביניהן אנג'ליקה, ג'קו סטריט, לוצ'יאנה, פרינג', רחל בשדרה, הכנענית, איירון בר, שמאלץ, באשר, הכנענית, בלאק איירון, פיורי, גאקו סאן, פרינג'.

צילום כפיים הפקות

המארגנים אומרים כי מתחם אוטואוכל JLM 2023 במתחם גיא בן הינום, הינו גדול ומשודרג השנה יותר מאשר בשנים קודמות. המטרה היא לחשוף את המבקרים למנות ולטעמים של המסעדות הירושלמיות המפורסמות, וליהנות מאוכל טעים שמוגש מתוך משאיות (food trucks) במחירים נוחים: 30-40 ₪ למנה.

צילום כפיים הפקות

יריד האוכל מתקיים במקביל לפסטיבל הסרטים שנערך בעיר, ובו  הופעות והקרנות של סרטים מכל העולם, כך שבכל תקופת יריד אוטואוכל JLM 2023 ייהנו המבקרים ממגוון רחב של מופעי תרבות ופנאי:  להקות חיות והרכבים מוזיקליים וDJ- מובילים.

הפרויקט מתקיים ביוזמת משרד ירושלים ומסורת, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, ובהפקת חברת בנדה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר