רשת בורגר סאלון מציעה: בורגרים להכנה עצמית בבית

בכל זאת המבורגר של 220 גרם לא הולך ברגל – גם לא למבוגרים. צילום פאפא רצי
בורגר סאלון מספקת פתרון מהיר וטעים כשלא רוצים לבשל בבית, כן רוצים לאכול המבורגר בבית, ונהנים ממשחק בניית הבורגר סאלון שלכם

יום שישי. עוד לא צהרים, ובחוץ הטמפרטורות כבר לוהטות. אפשר כנראה לעשות בהצלחה ניסוי טיגון ביצת עין על מכסה מנוע או על אבן לוהטת. מי רוצה לבשל ביום בזה? בכל מקרה בנות ובני הדור הצעיר רצו לצפות בסביבת המזגן בבית בסרט עם פופקורן, פירות, שתייה, והשאלה המאתגרת: מה יש לכם לארוחת צהרים? אז זהו, שלא היה כמעט כלום.  החלטנו למצוא פתרון יצירתי, ואז נזכרנו בבורגר סאלון ברמת השרון (סוקולוב 111) פינת נווה אמירים בהרצליה.

צילום פאפא רצי
צילום פאפא רצי

שכולנו ניסע לנסוע לשם, לא בא בחשבון. להזמין? רחמנות על השליח. מאחר שבכל מקרה יצאתי מהבית למשימות  יום שישי, הוטלה עלי עוד אחת – להיכנס לבורגר סאלון ולקנות שישיית המבורגרים להכנה בבית. מסתבר שזה לא היה רעיון מקורי של רעייתי.

צילום פאפא רצי
צילום פאפא רצי

כשנכנסתי לסניף היו לפני בני זוג שהצטיידו בהמבורגרים ולחמניות, וגברת אחת שתוך כדי המתנה לתורה לשלם, ניגשה שוב למקפיא והוציאה עוד שישיית המבורגרים – ובסך הכול 24 יחידות בארבע שישיות. רעבים אצלה. אני הסתפקתי בשישייה לנכדים ולנו, יחד עם לחמניות טריות ושני רטבים שילדים אוהבים – כמובן מיונז וקטשופ, מתוך מערך הרטבים של הרשת. רעייתי הכינה ערימה של עלי חסה, פלחי עגבנייה ורצועות מלפפון חמוץ, ושתי נכדות ושני נכדים יצאו למסע הרכבה עצמית של המנות שלהם. בלי הרבה דמיון, יש לציין, אבל אפקטיבי ביותר (אתם מוזמנים להוסיף פרוסות בצל עסיסי וכל מה שתרצו). בכל זאת המבורגר של 220 גרם לא הולך ברגל – גם לא למבוגרים.

ההמבורגר העירום. צילום פאפא רצי
ההמבורגר העירום. צילום פאפא רצי

ההמבורגרים נקראים כאן וויילד-בורגר, ומבטיחים לנו שהם  עשויים 100% בשר בקר טרי מהחווה של הבעלים בעמק יזרעאל, שהם גם הבעלים של מסעדת הבשרים המוכרת לימוזין מרמת ישי בעמק, ואכן אריזות הבורגרים המוקפאים נושאות את לוגו לימוזין. עבור שישיית בורגר 160 גרם תשלמו בסניפי הרשת 82 ₪, שישיית 220 גרם – 99 ₪, לחמנייה – 4 ₪, ויש כאן גם מארז נקניקיות עגל – 82 ₪, ומארז קבב עגל או טלה – 82 ₪. מחיר בקבוק רוטב – 20 ₪, מארז 4 רטבים – 69 ₪.

בורגר סאלון מספקת פתרון מהיר וטעים כשלא רוצים לבשל בבית, כן רוצים לאכול המבורגר בבית, ונהנים ממשחק בניית הבורגר סאלון שלכם. המסעדות והבשר לא כשרים.

כאן תמצאו את הפרטים על כל סניפי בורגר סאלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר