תנובה תשקיע במיזמי פוד-טק: שותפה באקסלרטור TechForGood Rally במסלול יזמים מתחום המזון

בכוונת תנובה להכניס לתוכנית מיזמים טכנולוגיים שהינם סינרגטיים לפעילות החברה, במטרה להשקיע בחלק מהם בתום המסלול, ואף לשלב אותם בתכניות הפיתוח לעתיד

חברת תנובה הודיעה על השקעה וכניסה לשותפות אסטרטגית עם האקסלרטור הטכנולוגי-חברתי TechForGood Rally, אשר יפתח השנה מסלול ייחודי ליזמים בתחום המזון (פוד-טק).

לאחר פיילוט מוצלח של שיתוף פעולה בין הגופים במחזור הראשון של האקסלרטור, בו התמקדו היזמים בפיתוח אפליקציות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה, החליטו בתנובה להעמיק את השותפות, ולאתר באמצעותה טכנולוגיות חדשות בתחום שיפור המזון.

בכוונת תנובה להכניס לתוכנית מיזמים טכנולוגיים שהינם סינרגטיים לפעילות החברה, במטרה להשקיע בחלק מהם בתום המסלול, ואף לשלב אותם בתכניות הפיתוח לעתיד.

כמו כן, במסגרת השותפות באקסלרטור, תעמיד תנובה לרשות המיזמים בתוכנית את שירותי הפיתוח שלה, ובכלל זה גישה לאתר פיילוט חדשני (Betta site), שירותי מעבדות, וידע מקצועי של טכנולוגים בכירים בחברה.

נגה שורץ-משולם, מנהלת תחום בריאות בתנובה, אומרת: "כחברת מזון מובילה, אנו לוקחים אחריות לספק לצרכנים אוכל בריא ומזין יותר. אחריות זו מציבה בפנינו אתגרים טכנולוגיים מורכבים. משאבים רבים מושקעים במחקר, פיתוח ואימוץ טכנולוגיות חדשות. כמי שעומדים בחזית המו"פ בתחום המזון בישראל, אנו מבקשים להנגיש את הידע והתשתית הקיימת שלנו לטובת מיזמים ישראליים בתחום שיפור המזון. אנו מאמינים שחלק מהיוזמות שישתלבו בתכנית ישולבו גם בחשיבה לתכניות הפיתוח העתידי".

לדברי עומרי בורל מRally TechForGood: "כמי שחרטו על דגלם להוות בית עבור יזמים טכנולוגים עם ערך מוסף חברתי, אנו מאמינים שתחום הפוד-טק הינו אחד החשובים והמשפיעים על בריאות הציבור. היזמים שיתקבלו לתוכנית ייהנו מגישה ישירה וחסרת תקדים למרכז הפיתוח והידע המקצועי הנרחב של תנובה. יחד עם הליווי הטכנולוגי והעסקי של המאיץ עצמו, אנו מייצרים את המסגרת הטובה והמחויבת ביותר בישראל להצלחתם של מיזמים בתחום".

יזמים מוזמנים להגיש בקשות קבלה לאקסלרטור עד 30.09.2015.
למידע נוסף והרשמה: www.techforgoodrally.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר