תפריט חדש סובב עולם ברשת Black

צ'אנג מאי - 220 גרם של בשר עסיסי, ערימה של אננס, חלפיניו חריף, בצל ירוק, מעדן אווז קצוץ ומיונז חרדל. צילום נמרוד גנישר
הרשת מציעה בהשראת מטבחים וערים בעולם המבורגרים חדשים, מנות עוף פיקנטיות, סלטים וקינוחים

רשת ההמבורגרים הוותיקה בלאק (Black), שאת המטבח שלה מוביל שף צחי בוקששתר, מציעה את תפריט חורף 2019-20 בסניפי הרשת ברחבי הארץ. התפריט החדש מושפע מטעמים סובבי עולם, פיקנטיים, מעושנים ומתובלים, בטעמים שהגיעו כהשראה מהמזרח הרחוק, אסיה, אמריקה ומזרח אירופה.  לצד אלו מוגשים סלטים עתירי ירקות וירוקים ברטבים מקוריים, וכמובן מנות הדגל הפופולריות של הרשת.

סלט קלארשו. צילום נמרוד גנישר
סלט קלארשו. צילום נמרוד גנישר

המנות החדשות הן:

סיאטל – אנטריקוט בורגר עם בצל מקורמל, גבינת גאודה נמסה, חמאת בוטנים, מעדן אווז וקצת חסה.

צ'אנג מאי – 220 גרם של בשר עסיסי, ערימה של אננס, חלפיניו חריף, בצל ירוק, מעדן אווז קצוץ ומיונז חרדל.

סמוקי בורגר – המבורגר מבשר מעושן, למביני עניין.

עוף בווק – חזה עוף במרינדה עדינה, מוקפץ עם תרד, עגבניות, גזר ובצל בווק. מוגש על פיתה דרוזית דקיקה עם המון טחינה ורוטב חריף.

בנגקוק – שלושה שיפודי בקר טחונים עם נענע, בזיליקום ופלפל חריף על מצע של אורז, בוטנים ורוטב קארי ירוק פיקנטי.

סיאטל. צילום נמרוד גנישר
סיאטל. צילום נמרוד גנישר

סלט יווני 2020 – גבינת פטה, פלפלים אדומים וצהובים, עגבניות, מלפפונים, בצל סגול, נענע , פטרוזיליה, שמן זית, פלפל שחור וטימין.

סלט קלארשו – עגבניות חתוכות לקוביות, עגבניות שרי מתוקות, פלפל ירוק חריף, נענע, פטרוזיליה, בצל ירוק, שמן זית, גרידת לימון ובוטנים קלויים.

על הוספת המנות החדשות לתפריט אומר שף צחי בוקששתר: " לאורך כל השנים שמה רשת בלאק את העדפותיו של הסועד הישראלי בראש סדר העדיפויות, ומכאן הגיע הרצון להתאים את חלק מהמנות לאורח חייו. בעשור האחרון טסים הישראלים הרבה יותר, ונחשפים לטעמים מגוונים. גם אנחנו ברשת בלאק מצאנו לנכון לרענן ולהתאים את החוויה בארוחה לטעמים האישיים של מבקרינו, וזאת לצד המנות הקלאסיות והמוכרות".

עוף בווק. צילום פאפא רצי
עוף בווק. צילום פאפא רצי

טועמי אכול ושאטו ביקרו בסניף בלאק בסינמה סיטי גלילות, ונהנו משתי מנות מהתפריט החדש ואחת מהתפריט הקלאסי. העוף בווק (65 ₪) היה הצלחה גדולה וזכה לשבחים. זה שרצה סלופי ג'ק קלאסי בצלחת (59 ₪) – אמנם נהנה מהמנה אבל מכיוון שהוא מהמתחרטים, חשב שהיה נהנה יותר משלושת שיפודי בנגקוק (בפעם הבאה). המנה כוללת בשר קצוץ דק עם בצל, פלפל אדום, ברוטב צ'ילי וברביקיו מתקתק, מוגש על אורז או פירה תפוחי אדמה.

סלופי ג'ק בצלחת. צילום פאפא רצי
סלופי ג'ק בצלחת. צילום פאפא רצי

המלצר החביב שגיא המליץ על פירה תפוחי אדמה, אבל מכיוון שהסועד לא אוכל תפוחי אדמה, המנה הגיעה עם אורז. מזל שהוא כן אוכל טבעות בצל (29 ₪), ואלה נזללו תוך דגימת מכלול רוטבי בלאק. מהסלטים הוזמן סלט קלארשו, שהיה טרי וטעים. בפעם הבאה ננסה סלט יווני 2020. בסך הכל, עם מיץ תפוחים צלול וזירו אחד, הגיע מחיר הארוחה ל- 238 ₪. שווה ומהנה כארוחה אחרי סרט בסינמה סיטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר