16-18 באוגוסט: פסטיבל אוכלים כשר 4 יתקיים בטיילת ארגמן בנתניה

בפסטיבל ייקחו חלק עשרות מסעדות כשרות מרחבי הארץ, במחירים נוחים של עד 30 ₪ למנה. זה יהיה אירוע לכל המשפחה, כולל במת אמנים פתוחה עם מופעים, מתחם ג'ימבורי, הפעלות ומתנפחים לילדים

בעקבות ההצלחה הגדולה של פסטיבל "אוכלים כשר" 3, שהתקיים בקיץ שעבר בנתניה, ובמהלכו ביקרו, אכלו ונהנו עשרות אלפי איש מנתניה ומהסביבה, יתקיים גם הקיץ פסטיבל "אוכלים כשר" 4, הפעם על טיילת ארגמן.
בפסטיבל ייקחו חלק עשרות מסעדות כשרות מרחבי הארץ, במחירים נוחים של עד 30 ₪ למנה. זה יהיה אירוע לכל המשפחה, כולל במת אמנים פתוחה עם מופעים, מתחם ג'ימבורי, הפעלות ומתנפחים לילדים.  
הכניסה ללא תשלום – 18-16 באוגוסט 2011, בטיילת חוף ארגמן, נתניה.

את פסטיבל "אוכלים כשר ה-4" בנתניה יוזמים השר לשעבר שאול יהלום ואיש העסקים דב פליישמן בשיתוף עיריית נתניה בראשות מרים פיירברג-איכר, והיכל התרבות נתניה. הקיץ צפוי הפסטיבל לארח עשרות אלפי איש מרחבי הארץ, שיבואו לבדוק מה מתחדש בסצנת האוכל הכשרה, לפגוש את השפים והקונדיטורים המובילים, לטעום מהשפע הססגוני של טעמים, ריחות ותבלינים ממטבחי העולם, כולל טעימות מהמטבח האסיאתי, איטלקי, ים תיכוני, מזרחי ואירופאי. אלה לצד הצגת כלי בישול וכלי מטבח חדישים, ציוד מתקדם בתחום הבישול וחומרי גלם ארץ ישראליים, ביניהם: שמני זית, גבינות ותבלינים, זיתים , ריבות וקונפיטורות תוצרת בית, שוקולד, קרפים ועוגות, מיצים טבעיים ויינות. לראשונה, לכל באי הפסטיבל יחולק מגזין הכולל את שמות המסעדות הכשרות.

פסטיבל "אוכלים כשר" ה-4 בטיילת ארגמן בנתניה
18-16 באוגוסט 2011, טיילת חוף ארגמן, 23:00-18:00
עד 30 ₪ למנה. הכניסה חופשית.
טל. 03-6320333

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר