אגאדיר: ביג אין ג'פאן

השם 'קובה' שנדבק לסוג בשר זה, מגיע בגלל העיר היפנית קובה שבסביבותיה מגדלים פרות אלה שם, אגב, מאביסים את הפרה בגרעיני תבואה ותירס במשך 360 יום, מה שגורם להיווצרות שומן התורם רבות לטעם הבשר

כבר כמה שנים שאוזנינו הפרובינציאליות שומעות את המילים "קובה ביף". שם שמעיד על בשר בקר באיכות מיוחדת, כזה שאומרים עליו שהוא מקבל עיסויי גוף מיוחדים בעודו בחיים, כמובן.
אז עיסויים הפרות הללו לא מקבלות, אבל האיכות שלהן אכן שונה משל הפרות שכולנו מכירים ואוכלים. ובכלל, כדי להיות מדויקים, צריך לכנות את הבשר לפי הזן: וואגיו.

 

השם 'קובה' שנדבק לסוג בשר זה, מגיע בגלל העיר היפנית קובה שבסביבותיה מגדלים פרות אלה שם, אגב, מאביסים את הפרה בגרעיני תבואה ותירס במשך 360 יום, מה שגורם להיווצרות שומן התורם רבות לטעם הבשר.

מי שרוצה לטעום גרסה של הבשר הזה, יכול לסור לסניפי רשת אגאדיר. שם מציעים עכשיו מנה של המבורגר 250 גרם העשוי כולו מבשר קובה, המוגש עם טבעות בצל גדולות.

 

לבשר יש בהחלט טעם שונה משל המבורגרים אחרים שמציעה הרשת; הוא יותר עמוק ומגוון, אם אפשר להגדיר זאת כך. הלחמניה במקרה הזה היא תפאורה חביבה. טבעות הבצל – בחירה מפתיעה לעומת הצ'יפס המתבקש; דווקא השתלבו מצוין.

לגבי המחיר: 72 שקלים. לא הרבה ביחס לסוג הבשר ולמחירים המקובלים, אבל אבסולוטית, עוד עדות ליוקר המחיה הקולינרי.

 

אגאדיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר