אוכל במשלוח עד הבית: שף טו טייבל

מה עושים כשאי אפשר ללכת למסעדה? מביאים אותה אלינו עד הביתה. אבל מה אם אנחנו רוצים לא רק לאכול את האוכל של המסעדה אלא גם לאתגר את עצמנו עם ההכנה שלה? מזמינים מ-Chef to table

מה עושים כשאי אפשר ללכת למסעדה? מביאים אותה אלינו עד הביתה. אבל מה אם אנחנו רוצים לא רק לאכול את האוכל של המסעדה אלא גם לאתגר את עצמנו עם ההכנה שלה? מזמינים מ-Chef to table. הקונספט של האתר פשוט: רוצים להכין ולאכול מנות כמו פילה לברק צלוי במחבת עם ירקות ירוקים של העונה בשמן זית, יין לבן ולימון; פסטה כרישה ותרד; או כרוב אפוי בתנור, יוגורט וסחוג ביתי? היכנסו לאתר והזמינו את הערכה המתאימה.

שף יוגב ירוס. צילום מרגוט פוקינק מדף הפייסבוק

האתר נוח במיוחד לשימוש גם מהמחשב וגם מהסלולרי, ומספק את כל המידע שאתם צריכים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה: מה בדיוק כוללת הערכה, אילו כלים אתם צריכים שיהיו לכם בבית כדי להכין אותה, סוג המנה, דרגת הקושי שלה, זמן ההכנה, ואיזו אלרגיה עלולה להתעורר מהמרכיבים שלה אצל מי שמתמודד עם אלרגיות. יש אפילו מידע על קלוריות, חלבונים, שומנים ופחמימות לכל המתכון ולמנה מלאה – מידע שלא תקבלו במסעדה או אם תכינו מנה מתוך מתכון רנדומלי.

לאחרונה התחדש האתר עם ערכות חדשות, כולן של שפים משוק הכרמל ושוק לוינסקי, בהם ירון קסטנבוים ממסעדת M25 בשוק הכרמל, לילי בן שלום ממסעדת ללה בשוק הכרמל, שי קיצ'ס ממסעדת הכרמל בשוק הכרמל, ויוגב ירוס מסעדת פימפינלה בשוק לוינסקי. מחירי מנה עיקרית לאדם נעים בין 40 ל-60 שקלים, ומחירי ראשונות, קינוחים וקוקטיילים עומדים על ממוצע של 25 שקלים לאדם (מרבית הערכות מיועדות לזוג).

ענני ריקוטה – המנה בתפריט שף טו טייבל. צילום אפיק גבאי

אנחנו קיבלנו להתנסות את הערכה של יוגב ירוס, המיועדת להכנת ענני ריקוטה – ניוקי ריקוטה בחמאה חומה ומרווה, מונחים על קרם דלעת, לוז קלוי, פרמז'ן רג'יאנו ובלסמי מיושן 5 שנים. זו מנה מורכבת יחסית, שמחירה 69 שקלים לזוג, וזמן ההכנה שלה ארוך – לפי האתר זמן ההכנה 00 דקות, לנו בכל אופן זה לקח יותרמכך.

הדבר הראשון שהפתיע אותנו הוא הערכה עצמה – יש בה את כל הרכיבים כולם, מחולקים למנות מדודות. מאחר ואחד המתכונים דרש ביצה אחת, גם היא מגיעה בערכה, עטופה היטב כך שלא נשברה בדרך. כל רכיב אחר, מדלעת יפנית דרך קמח ועד חומץ בלסמי, כלול בערכה, וכמובן – הוראות הכנה.

ענני ריקוטה – המנה בהכנה עצמית בבית. צילום שחר בן-פורת

ההוראות עצמן מפורטות מאוד, אבל רמת הדיוק שלהן לא מגיעה למאה אחוזים. הטעויות קטנות, ומי שיודע לבשל יידע להתמודד איתן, אבל עדיף שזה יתוקן: במקום אחד כתוב חלמון ביצה ובמקום שני חלבון ביצה; כדאי לפרט, לטובת מי שלא מנוסה בבישול, איזה משני סוגי הפרמז'ן יש להכניס לתערובת הניוקי ואיזה לשמור לצילחות (אחד מגיע מפורר והשני בגוש); ואיזו חמאה מיועדת לקרם הדלעת ואיזו להכנת חמאת רווה (הערכה כוללת חמאה בשתי כמויות שונות).

אחרי שהכנו את המנה בהתאם להוראות, כולל השארת הבצק של הניוקי במקרר למשך הלילה, קיבלנו מנה מוצלחת מאוד. היא אכן זוגית, משביעה, ויותר מכך – מספקת: השילוב של הקרם עם קוביות הדלעת, האגוזים, הגבינה והניוקי, מספק עושר של מרקמים וטעמים. אפילו זה מבין שנינו שלא אוהב לרוב דלעת, נהנה מאוד.

הזמנות דרך אתר שף טו טייבל או דרך תן ביס

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר