בדיקת אתר BuyMe: הגבר הישראל השקיע בממוצע 338 ₪ למסעדה בסילבסטר

עוד מנתוני האתר: עיקר הרכישות הן למסעדות ולאחריהן לבתי ספא, פנאי, תרבות ובתי מלון בוטיק

ביום הסילבסטר – 31 בדצמבר 2014 ,  למעלה מרבע מהגולשים רכשו באתר BuyMe שוברי מתנה במקוון – עלייה של כ- 35% לעומת השנה שעברה.
מרבית הרכישות בוצעו עד שעות הצהרים, כשששיאי המכירות נמדדו בין 10:00-11:00 ובין 13:00-14:00. בנוסף נרשמה עלייה של 18% ברכישות GIFT CARD און ליין שמקורן מעבר לים.כך עולה מנתוני אתר השוברים הדיגיטליים www.BuyMe.co.il  מקבוצת טלכלל.

 

מ- BuyMe נמסר עוד, כי מרבית הרוכשים (62%) הינם גברים; מגמה הפוכה לנהוג ברכישות ברשת במהלך ימות השנה. לפי אנשי האתר, הגברים מודעים לצורך ברומנטיקה ביום זה, ועיקר הרכישות שנרשמות הן של של שוברי מתנה של מסעדות (58%).

הוצאה ממוצעת עבור שובר דיגיטלי למסעדה, עמדה על 338 ₪. המסעדות להן הייתה הדרישה הגבוהה ביותר, היו מסעדות האיכות טאיזו, הרברט סמואל, מול ים, שגב, ויפו תל אביב.
קטגוריות נוספות שרשמו עלייה נאה של כ- 25%, הן בתי מלון בוטיקיים, פנאי ותרבות.

אתר BuyMe.co.il מקבוצת טלכלל, מאפשר לרכוש מתנה בממשק חוויתי, לעצב באופן אישי את ה- Gift-Card ולשלוח אותו בקלות באימייל ובמסרון, או להדפיסו. באתר יש למעלה מ- 450 כרטיסי מתנה לרשתות ומותגים מובילים במגוון עולמות תוכן. האתר גם מאפשר לרכוש Gift Cards ברכישה קבוצתית, כאשר יוצר המתנה מזמין את חבריו לקחת חלק במתנה קבוצתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר