בייבי פלפלים במילוי גבינות

מנה צבעונית עם מרקם גבינות עדין, מומלץ לסדר את הפלפלים הקטנים בכלי אפיה שמתאים להגשה. את הפלפלים הקטנים ניתן למצוא ברשתות השיווק כשהם ארוזים במגשים אדומים, צהובים וירוקים. ניתן לשלב גם פלפלים ארוכים מתוקים ( שושקה )חומרים10 פלפלים קטניםתערובת המילוי1 קוטג'1 גביע יוגורטרבע ק"ג גבינת פח מפוררתרבע ק"ג גבינת קשקוול מגוררתחצי כפית פלפל ירוק גרוס פלפל שחור גרוס2 ביציםאופן ההכנהמחממים מראש תנור ל 180 מעלות.מכניסים את הפלפלים עד שקליפתם חרוכה מעט, מוציאים לסיר סגור עם מכסה, ממתינים 5 דק', מקלפים בעזרת סכין דקה את הפלפלים מקליפתם.בעזרת סכין חותכים את המכסה יחד עם הגבעול (לשמור לכיסוי אחרי המילוי).מערבבים את כל מרכיבי תערובת המילוי ומעבירים לשק זילוף.ממלאים את הפלפלים ומסדרים בכלי כשהמילוי כלפי מעלה.מכסים את הגבינה עם המכסים שחתכנו קודם.אופים כרבע שעה ומגישים.

מנה צבעונית עם מרקם גבינות עדין, מומלץ לסדר את הפלפלים הקטנים בכלי אפיה שמתאים להגשה. את הפלפלים הקטנים ניתן למצוא ברשתות השיווק כשהם ארוזים במגשים אדומים, צהובים וירוקים. ניתן לשלב גם פלפלים ארוכים מתוקים ( שושקה )

חומרים
10 פלפלים קטנים

תערובת המילוי
1 קוטג'
1 גביע יוגורט
רבע ק"ג גבינת פח מפוררת
רבע ק"ג גבינת קשקוול מגוררת
חצי כפית פלפל ירוק גרוס פלפל שחור גרוס
2 ביצים

אופן ההכנה
מחממים מראש תנור ל 180 מעלות.

מכניסים את הפלפלים עד שקליפתם חרוכה מעט, מוציאים לסיר סגור עם מכסה, ממתינים 5 דק', מקלפים בעזרת סכין דקה את הפלפלים מקליפתם.

בעזרת סכין חותכים את המכסה יחד עם הגבעול (לשמור לכיסוי אחרי המילוי).

מערבבים את כל מרכיבי תערובת המילוי ומעבירים לשק זילוף.

ממלאים את הפלפלים ומסדרים בכלי כשהמילוי כלפי מעלה.

מכסים את הגבינה עם המכסים שחתכנו קודם.

אופים כרבע שעה ומגישים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר