הגזמנו ב- Black

פגודה - T-REX של 450 גרם ועוד קציצה של 160 גרם מלמעלה עם תוספות על תוספות. צילום יורם אשהיים
במסעדות רשת בלאק משדרים משחקי ספורט על מסכי ענק ויש מבצעים של 1+1 בימי ראשון, כך שבהחלט לא מוגזם להגיע לכאן. כנראה נעשה זאת ערב אחד כדי להתמודד עם הממש ממש מוגזמים של צחי בוקששתר
צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק

ובחלומי בא אלי שף צחי בוקששתר השותף ברשת בלאק (Black), מחייך אלי חיוך גדול, ואומר: "זוכר שהיינו חלוצי ההמבורגרים המוגזמים – אלה שמגיעים עם עוד ועוד תוספות? אז עכשיו אנחנו עושים עליכם ניסוי עם סדרת המבורגרים ממש ממש מוגזמים. אל תדאג, כולם מבשר בקר טרי לא  מעובד, ויש איתם כל מיני תוספות והמון צ'יפס וצ'יפס בטטה. רק שתאכל משהו, ובאמת אל תדאג – חכה ותראה מה נעשה בסבב הבא". התעוררתי מהחלום וחזרתי לעיין בתפריט בסניף הכשר של בלאק ברחוב הסיבים בפתח תקווה, אליו הגענו לא סתם ללאנץ' צהרים, אלא כחלק ממאמצי השיקום של חברה טובה שחזרה משלושה שבועות בסין, בהם נהנתה מהנופים אבל לא הסתדרה עם האוכל.

צילום יורם אשהיים
צילום יורם אשהיים

במסגרת הממש ממש מוגזמים מציעים בסניפי בלאק מנה בשם פיזה (כדי לתת ביטוי למגדליות של מה שמגיע לשולחן) – בה יש שתי קציצות במשקל 220 גרם עם מוצרלה (לא בסניף הכשר, כמובן), פטריות שמפיניון ופורטבלו, פלפלים, עגבניות בפלנצ'ה, זיתים, בצל, ארטישוק ועשבי תיבול, וכמובן הרבה צ'יפס וצ'יפס בטטה. עבור זה משלמים 129 ₪. אפשרות סופר מוגזמת אחרת נקראת פגודה T-REX (שוב התייחסות מבנית לקונסטרוקציה) של 450 גרם, וליתר ביטחון  עוד קציצה של 160 גרם מלמעלה, ואז ערימה של אננס, חלפיניו חריף, חזה אווז קצוץ, בצל ירוק, רוטב פלפלים, וגם כאן הצ'יפסים חוגגים – 139 ₪. המוגזם מוגזם מוגזם השלישי הוא אמריקה, המתייחס למגדל של שלושה המבורגרים של 220 גרם (חשבון פשוט: 660 גרם בשר), ואיתם בצל מקורמל, חמאת בוטנים, קורנביף חם, חסה. בסניפים הלא כשרים זה מגיע עם שפע גבינת גאודה נמסה, ובכל הסניפים כמובן עם אותם המון צ'יפס תפוחי אדמה ובטטה – 139 ₪.

צילום יורם אשהיים
צילום יורם אשהיים

מאחר שאנחנו היינו כאן במשימת שיקום תזונתי של שותפתי לארוחה, ומכיוון שמדובר בשעת צהרים כשצריך לחזור לעבודה ולא בבילוי לילי רווי גם בבירה, הלכנו על צנוע והזמנו מתפריט הסתם מוגזמים של בלאק. היא קריספי בטטה –  המבורגר 220 גרם ברוטב מיונז-חרדל עם ערימת בצל מקורמל ברוטב ברביקיו, ביצת עין, רצועות חזה אווז ובטטה פריכה –  79 ₪; ואילו אני הלכתי על T-REX מטורף – המבורגר 450 גרם עם רוטב מיונז-חרדל, פרוסות חזה אווז וביצת עין, וגם מיני חלת בצל מעל – 99 ₪.

אצלה ראיתי תוך כדי הארוחה, שהיא באמת משתקמת יפה מטראומת האוכל בסין (אני דווקא מאוד נהניתי מהאוכל כשהייתי שם, אבל לא מדברים עלי עכשיו). אני עמדתי בכבוד בכמעט חצי קילו בשר, ומה שגרמה לי לגאווה הייתה תשובתו של מנהל המסעדה כששאלתי איזה מהמוגזמים (ההיצע כולל גם ספינ'אצ'י – תרד מוקפץ לצד שתי קציצות 160 גרם, וסופר וגאן טבעוני) הוא הפופולרי ביותר, תשובתו הייתה: ה-  T-REX המטורף (או שהוא ידע מה שהזמנתי…).

קרמינו אגוזי לוז קרם עדין וסוכריות זהב. צילום יורם אשהיים
קרמינו אגוזי לוז קרם עדין וסוכריות זהב. צילום יורם אשהיים

ממש לא יכולנו להיענות להצעה של המלצר החביב להזמין  קינוח מתוך תפריט המתוקים המתחדש של רשת בלאק, אבל בשארית כוחותיי רשמתי מה שהוא הציע: קרמינו אגוזי  לוז, קרם עדין וסוכריות זהב (39 ₪); טופי קראנץ מתוק מלוח עם שכבות של מוס שוקולד, קרם וניל, שוקולד פאדג' וקרמל מלוח (39 ₪); סופלה שוקולד מריר בציפוי גנאש עשיר שנוזל מכל הצדדים, מוגש עם גלידת וניל (39 ₪); קסטה שוקולד שחור ולבן עם גלידת שוקולד בראוניז, שני כדורי וניל קרם עוגיות, ורוטב שוקולד חם (39 ₪); קראמבל תפוחי עץ מקורמלים עם צימוקים בציפוי פירורי בצק וכדור גלידת וניל מעל (41 ש"ח); או קרם ברולה מונח על דסקיות קרם וניל קפוא בין טווילים דקיקים, בננות מקורמלות ומשולהבות ברום חם (41 ₪) – זה נשמה מלהיב ומשולהב תרתי משמע, אבל בנסיבות אחרות אני הייתי בוחר בקראמבל.

הוסיפו לזה שבמסעדות הרשת בלאק משדרים משחקי ספורט על מסכי ענק ויש מבצעים של 1+1 בימי ראשון, כך שבהחלט לא מוגזם להגיע לכאן, וכנראה נגיע לכאן ערב אחד – אחרי שנת צהרים והימנעות מאכילה במשך כמה שעות טובות, כדי להתמודד עם הממש ממש מוגזמים מהחלום על צחי בוקששתר.

לאתר בלאק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר