השף שי כספי מתארח בחודש אוגוסט בסבסטיאן בהרצליה

מדי יום שישי במהלך חודשי הקיץ יארח הרסטו-בר סבסטיאן בהרצליה פיתוח שפים אורחים מתל אביב והסביבה לארוחות צהריים של קיץ

מדי יום שישי במהלך חודשי הקיץ יארח הרסטו-בר סבסטיאן בהרצליה פיתוח שפים אורחים מתל אביב והסביבה לארוחות צהריים של קיץ.

השף השלישי שיתארח בסבסטיאן הוא השף שי כספי, שף "הוט קוטור" שמכין כבר תקופה ארוכה ארוחות מיוחדות. ברזומה של כספי מסעדות כמו ברברסקו, קלואליס ומסעדת קנראייט שבאיביזה ספרד. כספי מתמחה בבישול ים תיכוני – צרפתי, ומעניק יחס מיוחד למנות שמקורן מהים .

כשיום שישי מגיע והשעון מראה שכבר צהריים, זה הזמן להאט את הקצב, לפשוט את חלוק השפים ולהתמסר לדבר האמיתי. הרסטו-בר "סבסטיאן" בהרצליה פיתוח ושף טל הרשקוביץ מארחים את החברים שבאים בשביל האוכל לבדו, לארוחות שישי של קיץ ומגישים מנות הכי קלילות, הכי סוחפות ושהכי כיף להתענג עליהן.

במהלך חודשי הקיץ, מדי יום שישי בצהריים, יתארחו שפים מובילים מתל אביב והסביבה, ויבשלו את המנות שהם הכי אוהבים לאכול. לכל ארוחה תפריט מיוחד ובו מנות של כל אחד מהשפים המשתתפים המשקפות את הראייה הקולינארית שלו.

כספי יבשל בין התאריכים 5 באוגוסט ועד ה- 26 באוגוסט מדי יום שישי בין השעות 12:00-18:00.

להלן הצצה לתפריט המיוחד של שי כספי בסבסטיאן:

ראשונות: שרימפס צרוב על שעועית ירוקה וקולוראבי עם סלסה של טבולה, סלט אנדיב עם עלים ירוקים על סלק אפוי , קממבר ואגוזי מלך

עיקריות: נתחי עגל עם חמאת פורצ'יני על ריזוטו פטריות יער, ביולי סרטנים ברוטב סרטנים ג'ינג'ר ובצל ירוק, פילה דניס ברוטב חמאת לימון על עלי מנגולד , שמפיניון ועגבניות קונפי

רקע:
סבסטיאן הינו רסטו בר, הממוקם בהרצליה פיתוח. המקום מעוצב בסגנון בראסרי וביסטרו צרפתי, עוצב ע"י האדריכל אורי בן דרור. בחלל בר מרווח המציע מגוון סוגי משקאות וקוקטיילים ייחודיים למקום.

סבסטיאן רסטו בר
משכית 33, הרצליה, טלפון: 09-9513939

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר