חדש בעין כרם: מסעדת מלון הבוטיק אלגרה – Alegra's Kitchen

התפריט מגוון ועשיר ומייצג מטבח מקומי המתבסס על מוטיבים מסורתיים ממגוון העדות, וכן על מוטיבים ים תיכוניים באינטרפרטציה אישית ומקומית . במטבח נעשה שימוש בחומרי גלם משובחים וטריים ועשבי תיבול מגינת ירק עונתית שמטופחת במקום בהקפדה

בחלל המרכזי של מלון אלגרה אשר נפתח לאחרונה בלב שכונת עין כרם בירושלים, פועל מטבח שוקק וייחודי המגיש בכל יום ארוחות בוקר וערב עשירות.
הסועדים מתכנסים בשעה הנקבעת מראש לארוחה חגיגית ונינוחה המוגשת סביב שולחן השף ושולחנות המסעדה האינטימיים.

התפריט מגוון ועשיר ומייצג מטבח מקומי המתבסס על מוטיבים מסורתיים ממגוון העדות, וכן על מוטיבים ים תיכוניים באינטרפרטציה אישית ומקומית . במטבח נעשה שימוש בחומרי גלם משובחים וטריים ועשבי תיבול מגינת ירק עונתית שמטופחת במקום בהקפדה.

המטבח של אלגרה פתוח כולו, וכל עבודות ההכנה וההגשה נעשות אל מול עיני הסועדים. המבנה הייחודי של חלל המסעדה ושולחן השף מאפשרים היווצרות של דיאלוג בין האורחים.
בלב המטבח מוצב טבון אבן בו נאפים מידי יום לחמים ומגוון מאפים וכן מתבשלים תבשילי קדרה, בשרים, דגים טריים וירקות.
להשלמת החוויה במקום מרתף יינות עשיר המציע אוסף יינות מהאזור, בנוסף למגוון רחב של יינות מובחרים מכל העולם המאפשר התאמת יין למרכיבי הארוחה.

ירון וינקלר, השף של המסעדה, הוא ירושלמי תושב עין כרם, השואב השראה בבישוליו ממקום הולדתו ומגוריו ונהנה מהזכות לבשל במטבח פתוח תוך דיאלוג עם הסועדים. את הניסיון בבישול ואפיה צבר במהלך השנים מעבודתו במסעדות ברחבי הארץ. את צעדיו הראשונים במטבח ובתחום הקולינרי עשה בשנת 2002 כמנהל שירות במסעדת לה רג'נס שבמלון קינג דיוויד. בהמשך היה האופה של מסעדת רפאל התל-אביבית, ולאחר מכן היה במשך 3 שנים סו שף של עזרא קדם במסעדת ארקדיה הירושלמית.
בשלוש השנים האחרונות מקיים ירון ארוחות פרטיות ואירועים מיוחדים באזור ירושלים.
ירון מגדיר את סגנון הבישול האישי שלו כבעל ניחוח מקומי-ירושלמי, הנע על התפר שבין המטבח הים תיכוני למטבח היהודי על עדותיו השונות, ושילובו אל תוך עולם של צבעים וטעמים מודרניים.

Alegra's Kitchen
במלון בוטיק אלגרה
דרך האחיות 13, עין כרם ירושלים
טל. 02-6500506
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר