כוסמת עם פטריות יער ומנגולד אדום

מצרכים ל- 4-6 מנות:לכוסמת:60 מ"ל שמן זית360 גרם גזר, מגורר100 גרם סלרי אמריקאי, פרוס דק240 גרם כוסמת קלויה160 גרם כוסמת טבעית3 עלי דפנהמלח לפי הטעם1 ליטר ציר ירקותלפטריות:שמן זית150 גרם מכל סוג פטרייה (שמפיניון, פורטבלו, ירדן)8 עלי מנגולד אורגני אודם, חתוכיםמלח ופלפל שחור גרוס לסידור המנה:½ צרור פטרוזיליה, קצוצה80 גרם אגוזי מלך, קצוצים גסהוראות הכנה:לכוסמת: מחממים את שמן הזית ומאדים את הגזר. לאחר כמה דקות מוסיפים את הסלרי וממשיכים לאדות כ- 5 דקות. מוסיפים את הכוסמת, עלי הדפנה, המלח וציר הירקות. מביאים לרתיחה ומבשלים על אש קטנה כ- 30 דקות או עד שהציר מתאדה (שומרים חם).לפטריות: מחממים מעט שמן זית במחבת ברזל ומוסיפים את שן השום. מוסיפים את הפטריות בהדרגה, לפי דרגת הקשיות. מוסיפים את המנגולד, מעט ציר ירקות, מלח ופלפל ומערבבים עד שהירקות מתרככים קלות. לסידור הצלחת: מסדרים במרכז הצלחת את הכוסמת, מפזרים את אגוזי המלך, הפטרוזיליה הקצוצה, ומסדרים מעל את הפטריות עם המנגולד. ממתכוני ירדן וינטאג' של יקבי רמת הגולן – פסטיבל בינלאומי ליין וגורמה 2007

מצרכים ל- 4-6 מנות:

לכוסמת:
60 מ"ל שמן זית
360 גרם גזר, מגורר
100 גרם סלרי אמריקאי, פרוס דק
240 גרם כוסמת קלויה
160 גרם כוסמת טבעית
3 עלי דפנה
מלח לפי הטעם
1 ליטר ציר ירקות

לפטריות:
שמן זית
150 גרם מכל סוג פטרייה (שמפיניון, פורטבלו, ירדן)
8 עלי מנגולד אורגני אודם, חתוכים
מלח ופלפל שחור גרוס

לסידור המנה:
½ צרור פטרוזיליה, קצוצה
80 גרם אגוזי מלך, קצוצים גס

הוראות הכנה:
לכוסמת:
מחממים את שמן הזית ומאדים את הגזר. לאחר כמה דקות מוסיפים את הסלרי וממשיכים לאדות כ- 5 דקות. מוסיפים את הכוסמת, עלי הדפנה, המלח וציר הירקות. מביאים לרתיחה ומבשלים על אש קטנה כ- 30 דקות או עד שהציר מתאדה (שומרים חם).

לפטריות:
מחממים מעט שמן זית במחבת ברזל ומוסיפים את שן השום. מוסיפים את הפטריות בהדרגה, לפי דרגת הקשיות. מוסיפים את המנגולד, מעט ציר ירקות, מלח ופלפל ומערבבים עד שהירקות מתרככים קלות.

לסידור הצלחת:
מסדרים במרכז הצלחת את הכוסמת, מפזרים את אגוזי המלך, הפטרוזיליה הקצוצה, ומסדרים מעל את הפטריות עם המנגולד.


ממתכוני ירדן וינטאג' של יקבי רמת הגולן – פסטיבל בינלאומי ליין וגורמה 2007

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר