כריכים מושקעים – מה למרוח לכם היום בסנדוויץ'?

כריך איטלקימצרכים: ממרח עגבניות מיובשות – בני דרום, פרוסת גבינה צהובה 9%, ביצה קשה פרוסה, מלפפון חמוץ פרוס.אופן ההכנה: למרוח על גבי 2 פרוסות לחם את ממרח העגבניות, להניח על פרוסה אחת את הגבינה הצהובה, פרוסות הביצה והמלפפון החמוץ, ולכסות עם הפרוסה השנייה.כריך גבינה משודרגמצרכים: מעדן עגבניות מיובשות – בני דרום, מעט גבינה לבנה, מלפפון ירוק פרוס, כף צימוקי זיתים – בני דרום.אופן ההכנה: למרוח על גבי פרוסה אחת את מעדן העגבניות, להניח את פרוסות המלפפון וכף צימוקי הזיתים. למרוח על הפרוסה השנייה את הגבינה, לכסות איתה את הכריך, ומעל להניח את הפרוסה השנייה.כריך חציליםמצרכים:טפנד זיתים ירוקים – בני דרום, 2 פרוסות חצילים קלויים, ביצה קשה פרוסה, עלה של חסה.אופן ההכנה:למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את הטפנד, להניח על פרוסה אחת את פרוסות החציל, פרוסות הביצה ועלה החסה, ולכסות עם הפרוסה השנייה.כריך יוונימצרכים: ממרח פלפלים אדומים – בני דרום, פרוסת גבינה בולגרית, מלפפון חמוץ פרוס, מעט עלי בייבי, כף צימוקי זיתים – בני דרום.אופן ההכנה:למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את ממרח הפלפלים, להניח על פרוסה אחת את הגבינה, המלפפון, צימוקי זיתים ומעט עלי בייבי, ולכסות עם הפרוסה השנייה.כריך סלמימצרכים: טפנד זיתים מרינד – בני דרום, 2 פרוסות סלאמי, מעט עלי בייבי, 4 עגבניות שרי חצויות.אופן ההכנה: למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את הטפנד, להניח על פרוסה אחת את פרוסות הסלאמי, העגבניות ועלי הבייבי, ולכסות עם הפרוסה השנייה.כריך פלפלים וגבינת פטהמצרכים: ממרח פלפלים צהובים – בני דרום, 2 פרוסות עגבנייה, פרוסת גבינת פטה, 2 פרוסות קישואים מטוגנים.אופן ההכנה: למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את ממרח הפלפלים, להניח על הפרוסה את העגבנייה, הגבינה והקישואים, ולכסות עם הפרוסה השנייה.כריך פסטרמה משודרגמצרכים: ממרח פלפלים אדומים – בני דרום, ממרח פלפלים צהובים – בני דרום, 2 פרוסות פסטרמה, מלפפון ירוק פרוס,2  עלי חסה. אופן ההכנה: למרוח על גבי פרוסה אחת את ממרח הפלפלים, להניח את פרוסת הפסטרמה, פרוסות מלפפון ועלי חסה האדומים, למרוח על הפרוסה השנייה את ממרח הפלפלים הצהובים ולהניח מעל הכריך.כריך צרפתימצרכים: מעדן עגבניות מיובשות – בני דרום,3  עיגולי גבינת פרומעז, כף צימוקי זיתים – בני דרום, מעט נבטים.אופן ההכנה:למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את מעדן העגבניות, להניח על פרוסה אחת את עיגולי הפרומעז, צימוקי הזיתים ומעט נבטים, ולכסות עם הפרוסה השנייה. את הממרחים של "כד בני דרום" ניתן לקנות ברשת החנויות במרכז המבקרים בבני דרום ברשתות שופרסל מגה בעיר, רמי לוי, במעדניות, רשת AM-PM.כל מוצרי הגורמה נמכרים בצנצנות במשקל של 235 גרם, במחיר של כ- 15 ₪ לממרח.במרכז המבקרים ניתן לבצע הזמנות למשלוחים עד הבית. טלפון: 08-8515548.www.kad.co.il

כריך איטלקי
מצרכים:
ממרח עגבניות מיובשות – בני דרום, פרוסת גבינה צהובה 9%, ביצה קשה פרוסה, מלפפון חמוץ פרוס.
אופן ההכנה:
למרוח על גבי 2 פרוסות לחם את ממרח העגבניות, להניח על פרוסה אחת את הגבינה הצהובה, פרוסות הביצה והמלפפון החמוץ, ולכסות עם הפרוסה השנייה.

כריך גבינה משודרג
מצרכים:
מעדן עגבניות מיובשות – בני דרום, מעט גבינה לבנה, מלפפון ירוק פרוס, כף צימוקי זיתים – בני דרום.
אופן ההכנה:
למרוח על גבי פרוסה אחת את מעדן העגבניות, להניח את פרוסות המלפפון וכף צימוקי הזיתים. למרוח על הפרוסה השנייה את הגבינה, לכסות איתה את הכריך, ומעל להניח את הפרוסה השנייה.

כריך חצילים
מצרכים:
טפנד זיתים ירוקים – בני דרום, 2 פרוסות חצילים קלויים, ביצה קשה פרוסה, עלה של חסה.
אופן ההכנה:
למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את הטפנד, להניח על פרוסה אחת את פרוסות החציל, פרוסות הביצה ועלה החסה, ולכסות עם הפרוסה השנייה.

כריך יווני
מצרכים:
ממרח פלפלים אדומים – בני דרום, פרוסת גבינה בולגרית, מלפפון חמוץ פרוס, מעט עלי בייבי, כף צימוקי זיתים – בני דרום.
אופן ההכנה:
למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את ממרח הפלפלים, להניח על פרוסה אחת את הגבינה, המלפפון, צימוקי זיתים ומעט עלי בייבי, ולכסות עם הפרוסה השנייה.

כריך סלמי
מצרכים:
טפנד זיתים מרינד – בני דרום, 2 פרוסות סלאמי, מעט עלי בייבי, 4 עגבניות שרי חצויות.
אופן ההכנה:
למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את הטפנד, להניח על פרוסה אחת את פרוסות הסלאמי, העגבניות ועלי הבייבי, ולכסות עם הפרוסה השנייה.

כריך פלפלים וגבינת פטה
מצרכים:
ממרח פלפלים צהובים – בני דרום, 2 פרוסות עגבנייה, פרוסת גבינת פטה, 2 פרוסות קישואים מטוגנים.
אופן ההכנה:
למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את ממרח הפלפלים, להניח על הפרוסה את העגבנייה, הגבינה והקישואים, ולכסות עם הפרוסה השנייה.

כריך פסטרמה משודרג
מצרכים:
ממרח פלפלים אדומים – בני דרום, ממרח פלפלים צהובים – בני דרום, 2 פרוסות פסטרמה, מלפפון ירוק פרוס,2  עלי חסה.
אופן ההכנה:
למרוח על גבי פרוסה אחת את ממרח הפלפלים, להניח את פרוסת הפסטרמה, פרוסות מלפפון ועלי חסה האדומים, למרוח על הפרוסה השנייה את ממרח הפלפלים הצהובים ולהניח מעל הכריך.

כריך צרפתי
מצרכים:
מעדן עגבניות מיובשות – בני דרום,3  עיגולי גבינת פרומעז, כף צימוקי זיתים – בני דרום, מעט נבטים.
אופן ההכנה:
למרוח על גבי 2 פרוסות הלחם את מעדן העגבניות, להניח על פרוסה אחת את עיגולי הפרומעז, צימוקי הזיתים ומעט נבטים, ולכסות עם הפרוסה השנייה.

את הממרחים של "כד בני דרום" ניתן לקנות ברשת החנויות במרכז המבקרים בבני דרום ברשתות שופרסל מגה בעיר, רמי לוי, במעדניות, רשת AM-PM.
כל מוצרי הגורמה נמכרים בצנצנות במשקל של 235 גרם, במחיר של כ- 15 ₪ לממרח.
במרכז המבקרים ניתן לבצע הזמנות למשלוחים עד הבית. טלפון: 08-8515548.
www.kad.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר