לחגוג פורים 2018 כדת וכדין

אווה סאפי - 4 לילות של משתה מרוקאי עד לא ידע, במסגרתו תהפוך המסעדה לארמון מרוקאי. צילום דרור עינב
משנכנס אדר מרבין בשמחה, ואיפה אפשר לעשות זאת הטוב ביותר אם לא בפאבים, ברים ומסעדות? אכלו ושתו עד לא ידע, אך דאגו לנהג תורן או לאפליקציה להזמנת מונית

משתה מרוקאי באווה סאפי

אווה סאפי – המרוקאית של תל אביב, תערוך 4 לילות של משתה מרוקאי עד לא ידע, במסגרתו תהפוך המסעדה לארמון מרוקאי. לרגל המשתה נוספו לתפריט הקוקטיילים שני ספיישלים: "קוקטייל אחשוורוש" – וויסקי; סאוור, אמרטו, מרטיני רוסו,נענע; קוקטייל "אסתר המלכה" – ג'ין, מלפפון, סאוור, ביטר למון – מחירם 48 ₪. התחפושת היצירתיות ביותר יזכו לשובר למימוש במסעדה. 28.2 עד 3.3, מ- 18.00.

אווה סאפי – השחר 8 נווה צדק תל אביב. 054-2533348

ראיסה. צילום דרור עינב
ראיסה. צילום דרור עינב

משתה בלקני בראיסה

שף אורי לוי מהראיסה בשוק הפשפשים, עורך ב-1.3 החל מ- 22:00 משתה בלקני, שיכלול dj לייב עם מוזיקה בלקנית, ותפריט ספיישל, למשל: מחבת פירות ים בלקני 125 ₪; בריקה ממולאת פירות ים 65 ₪; סינטה של עגלה 56 ₪ ל-100 גר'; ניוקי הום מייד בלקני 72 ₪.

ראיסה – יהודה מרגוזה 10 שוק הפשפשים יפו. 03-6202262

שרונה מרקט
שרונה מרקט

קרנבל פורים קולינרי בשרונה מרקט

"שרונה מרקט" תקיים קרנבל פורים קולינארי ענק לכל המשפחה עם מגוון אירועים, תחרויות תחפושות ומופעים. הכניסה חופשית. אירוע השיא של הקרנבל יהיה השלישי 27.2 בערב, כאשר יתקיים מופע בישול מולקולרי בו יוצגו מאפייני החג באופן ייחודי- המנות שכולנו מכירים ילבשו תחפושות, אוזני המן יהפכו לגיישות וזה עוד לא הכל.  מיד לאחר מכן תחל תחרות שהמנצח בה יזכה בטיסה זוגית לאירופה, והקרנבל יימשך עם הופעה של להקת "לולה מארש" שתלווה במסיבת פורים. לאורך כל שבוע פורים (20.2-1.3) יוצב דוכן פופ-אפ אוזני המן מושחתות במיוחד מבית היוצר של Cookie .

שרונה מרקט – קלמן מגן 3 תל-אביב. 03-6242424

אוסקר ווילד. צילום פביאן
אוסקר ווילד. צילום פביאן

לכבוד פורים: אוסקר ווילד מתחפש לריו דה ז׳ניירו

שני הסניפים של הפאב האירי, אוסקר ווילד בחולון ובפתח תקווה יתחפשו השנה לעיר הקרנבלים – ריו דה ז׳ניירו. במשך יומיים רצופים יתקיים קרנבל פורימי עם אווירה ותפאורה ברזילאית. בתוכנית: רקדניות היישר מהקרנבל בברזיל, ריקודי סלסלה, מתופפים, אלכוהול עדלאידע, צ'ייסרים, קוקטלים טרופיים, תחרות תחפושות ועוד המון הפתעות.  על הערב ינצח די ג’יי עם פלייליסט אשר הורכב במיוחד עבור נשף התחפושות הברזילאי ויתנגן אל תוך הלילה. צוות הברמנים של האוסקר ווילד רקח קוקטליים ייחודיים באווירת ברזיל במיוחד לערב זה, כמו: קאפרינייה 29 ₪. בתפריט מנות ספיישל מהמטבח הברזילאי: פיג'ואדה – תבשיל שעועית עם בשר על אורז וריוחה; סלט ברזילאי  44 ₪; 400 גרם אסאדו 95 ₪; 400 גרם אנטריקוט שנחתך בשולחן על מחבת חמה 145 ₪; טפיוקה עם חלב קוקוס ופירות טרופיים 39 ₪. מחיר כניסה 50 ₪ לאדם. הזמנות באתר.

אוסקר ויילד פאב אירי – פתח תקווה השחם 36, 03-6205090; חולון הרוקמים 26 פינת הלהב, מרכז עזריאלי. 03-7785550

רק בשר
רק בשר

פורים ברשת רק בשר: פסטיבל הבשר המסורתי וקינוח מתנה למחופשים

רשת רק בשר מזמינה את הסועדים לחגוג את חג הפורים באווירה שמחה וחגיגית. ב- 27 בפברואר, יום ג', יתקיים פסטיבל רק בשר המסורתי, והפעם בסימן חג הפורים. בנוסף, בין התאריכים 28/2-1/3 יציעו כל סניפי הרשת קינוח מתנה לכל שולחן בו סועדים מחופשים. במהלך הפסטיבל הסועדים מוזמנים ליהנות ממבחר מנות ראשונות, עיקריות בשר, תוספות לבשר, שתייה קלה, יין וקינוחים, כל המנות הינן ללא הגבלה. בימים 27.2-1.3 מזמינה הרשת לחגוג באווירה שמחה וחגיגית, ותעניק קינוח אחד במתנה לכל שולחן בו יגיע סועד בתחפושת (אחד או יותר). ההטבה תתאפשר בכל סניפי הרשת (ת"א, חיפה, ראשל"צ).

רשת רק בשר –  תל אביב – דרך שלמה (סלמה) 19, תל אביב – ראול ולנברג 14; חיפה – שד’ בן-גוריון 15, המושבה הגרמנית; ראשל"צ – שמוטקין 10, א.ת מזרח ראשל״צ. טלפון מרכזי 1-700-55-00-28

רסטרו בר ואלרו. צילום רן בירן
רסטרו בר ואלרו. צילום רן בירן

רסטרו בר ואלרו הירושלמית מזמינה לערב שכולו עד לא ידע ברביעי 28.2

ואלרו, הרסטרו בר החדש’, מזמין לקיים את מצוות פורים בערב שכולו משתה – לשתות ולאכול "עד דלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי". בערב פורים  28.2 בשעה 21:00, תלבש המסעדה אווירת נשף פורים חגיגית. על המוזיקה ינצח דיג׳יי אלי בלישה, הנשף יילווה באלכוהול ללא תחתית, כגון וודקה (פינלנדיה), בירות מהחבית (ווינשטפן וקרלסברג), יין (אדום, לבן, מבעבע). על מנת לאזן את רמת האלכוהול יוגשו מנות טאפאס מסתובבות ללא הגבלה, ביניהן מיני המבורגר אנטריקוט, קרפצ׳יו פילה עגל עם כבד אווז, ריזוטו ראגו פטריות, טרטר סלמון, שווארמה דגים. המחיר 250 ש"ח לסועד. יש להזמין מקום מראש. בערב לא יוגשו מנות רגילות מתפריט האוכל, אך מי שירצה אלכוהול אחר יוכל להזמין מתפריט האלכוהול במחירים הרגילים.

ואלרו רסטרו-בר – אגריפס 80, פינת בית יעקב, שוק מחנה יהודה ירושלים. להזמנות 02-5465650

W
W

נשף מסכות ונצאיניות מסתורי ב-W

ביום חמישי, 1.3.18 לרגל פורים ייערך במתחם ה- W (המתחם החדש של הוויסקי-בר מוזיאון) נשף מסכות ונציאניות מפואר ומסתורי. האורחים יתבקשו להגיע לבושים כולם בלבוש שחור מהודר לפי DRESS CODE דקדקני, ולכל אורח תחולק מסיכה ונציאנית בכניסה. הנשף יתחיל באירוע קוקטייל בעמידה, במהלכו יוגשו מגוון מנות שף בסגנון Finger Food כגון: בשרים בעישון עצמי, רביולי שחור, מבחר אנטיפסטי, קינוחים, ועוד מגוון מנות ספיישל ייחודיות לנשף. לצד מנות הקוקטייל שיוגשו עד השעה 22:30 יוגש תפריט אלכוהול חופשי במהלך כל הערב, וכן קוקטיילים שנרקחו על ידי צוות ה W.  על הערב ינצחו מיסטר DJ חנן דרוב ו-DJ יותם אייזק שינגנו סטים של דיפ, מינימל טכנו. ניתן לרכוש כניסה נפרדת למסיבה בלבד הכוללת אלכוהול חופשי החל משעה 23:00. הכניסה מותנית בקוד לבוש: לנשים שמלות ערב ולגברים אלגנטי מחויט, לבוש שחור בלבד. מספר המקומות מוגבל. פתיחת שערים 20:00. יש מספר מקומות ישיבה בהזמנה מראש בלבד ובתוספת תשלום. המחיר 350 ₪ לאדם, מקנה כניסה כולל תפריט קוקטייל עד השעה  22:30 ואלכוהול עדלאידע במהלך כל הערב ומסכה ונציאנית במתנה.

W – דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל-אביב, 03-9551105

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר