לנגוס בבראנץ' של אנגוס

הבראנץ' נפתח בטחינה חריפה, סלט ביצים, קולרבי, פילפלים, חצילים עם גבינת פטה, ועוד ועוד – טריים וטעימים
לאוהבי בשר שמחפשים מסעדה למשפחה ביום שישי בצהרים, זו בהחלט אלטרנטיבה מצוינת במחיר סביר ביותר

רחוב הארבעה בתל אביב מחכה בקוצר רוח לעדנה מחודשת שתהייה לו, כך מקווים באזור, לכשיאוכלסו כל רבי הקומות באזור השוק הסיטונאי לשעבר. בינתיים, מסעדות באות ונסגרות וחוזר חלילה. גם המקום שמאכלס את מסעדת "אנגוס בשרים", כבר הכיל בעבר כמה מסעדות שנפתחו בתרועה ונסגרו בקול דממה דקה אחרי פעילות קצרה במקום. "אנגוס בשרים" – רשת קטנה של מסעדות בבעלות ספק בשר מהגדולים במדינה, דבאח מדיר אל אסד, פתחה לפני כשנה את מסעדת הבשר "אנגוס בשרים" ליד חנות בשר הנושאת אותו שם. ברשת מתכוונים להישאר במקום ולחכות לימים טובים יותר, שכאמור יעשו טוב למי שישרוד ברחוב הארבעה.

 

המנה הטעימה ביותר הייתה האסאדו מונטה קריסטו – פרנץ' טוסט בבריוש ממולא גבינת גאודה ואסאדו מפורק
המנה הטעימה ביותר הייתה האסאדו מונטה קריסטו – פרנץ' טוסט בבריוש ממולא גבינת גאודה ואסאדו מפורק. צילום יונתן לבני

הגענו למסעדה לרגל השקה של בראנץ' מושתת על בשרים שמתקיים בכל יום שישי בין השעות 11:00 עד 14:00. הבראנץ' מתאים גם למשפחות עם ילדים שרבים, מהם מגיעים עם הוריהם בחיפוש אחרי "מציאות" בשטחים שבין הבניינים באזור. את פנינו קיבל קובי דניאל, מלצר צעיר, שאם כי גם כמו כל מלצרי ארצנו הוא סטודנט ולא מלצר מקצועי, הייתי מהמר ששווה להשקיע בו ולנסות לפתות אותו להמשיך לדאוג לקהל הסועדים לאורך זמן, כי הוא עושה זאת בחן, ביד רמה ובמקצועיות ראויה.

סטייק מבשר סינטה וביצים – בשר נהדר, רך וטעים, שצלו אותו לדרגת מידיום רייר נימוח בפה.
סטייק מבשר סינטה וביצים – בשר נהדר, רך וטעים, שצלו אותו לדרגת מידיום רייר נימוח בפה. צילום יונתן לבני

ולארוחה עצמה: תמורת 109 ש"ח לאדם תזכו לארוחת פינוק בשרית, שאיתה תחזיקו מעמד לפחות עד הערב. למרכז השולחן מגישים אנטיפסטי הכוללים מטבלים שונים – טריים וטעימים: טחינה חריפה, סלט ביצים, קולרבי, פילפלים,  חצילים עם גבינת פטה, ועוד ועוד. דווקא החלק הבשרי של המנות הראשונות: ברזאולה שנכבשה במקום ורוסטביף, לא עברו את רף הציפיות שלנו, וגם הלחם שהוגש לשולחן ידע ימים טובים וטריים יותר.

עין הטלה - ביצי עין עם בייקון טלה, על מצע שעועית ירוקה, אפונת גינה ורוקט מבושלים
עין הטלה – ביצי עין עם בייקון טלה, על מצע שעועית ירוקה, אפונת גינה ורוקט מבושלים. צילום יונתן לבני

משם עברנו למנות לבחירה: שקשוקת צ'וריסו מבושלת בבירה, סטייק מבשר סינטה וביצים – בשר נהדר, רך וטעים, שצלו אותו לדרגת מידיום רייר נימוח בפה. נזכרתי במסעדות הסטייקים בניו יורק, שם מורחים חמאה על גבי הסטייקים, וגם כאן מורחים על הסטייק שכבה עבה של חמאה מתובלת. צריך אומץ למחווה זו בארץ, שבה גם מי שאינו מקפיד על כשרות נזהר שלא לערב בשר וחלב. חזיר, לצערי, הוא אאוט אפילו בתל אביב הגדולה, ולכן המנה הבאה אותה ניתן לבחור היא עין הטלה – ביצי עין עם בייקון טלה, על מצע שעועית ירוקה, אפונת גינה ורוקט מבושלים. כחובב בייקון מהבשר ההוא של הבקר הנמוך, או הכבש עם מסכת אב"כ, לא התרשמתי מהחיקוי.

מנת הגראטן עין הייתה חגיגת טעמים – גראטן תפוחי אדמה קלאסי, ועליו ביצת עין בציר טלה. המנה הטעימה ביותר הייתה האסאדו מונטה קריסטו – פרנץ' טוסט בבריוש ממולא גבינת גאודה ואסאדו מפורק. תה וקפה סוגרים את הארוחה, ומי שיוסיף 15 ש"ח יוכל לקבל קווה או מימוזה או למברוסקו, שהלא בראנץ' חייב להיות מלווה במשקה אלכוהלי בדמות קווה או קווה עם מיץ תפוזים. יש גם כנפה נהדרת ומנות מתוקות אחרות, מאחר שאם באתם עם ילדים, איך אפשר ללא מתוקים?

לסיכום: לאוהבי בשר שמחפשים מסעדה למשפחה ביום שישי בצהרים, זו בהחלט אלטרנטיבה מצוינת במחיר סביר ביותר.

אנגוס, הארבעה 20 תל אביב, כל השבוע 03-7715733, 11:00 עד 23:00, www.angus.co.il

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר