משלוח הביתה: רשת River

אריזות הסושי של ריבר שומרות עליו במקומו בלי שיזוז ויאבד צורה והאריזות של המנות החמות תורמות את שלהן בשמירה על חום האוכל

היה רגע אחד במהלך הארוחה, בין סושי לנודלס, שפתאום קלטתי את זה: ורוד ושחור; כמו הדגלים שמניפים בהפגנות המתרחשות בתקופה זו. אני די בטוח שתהליך תכנון האריזות החדשות של רשת ריבר (River) הסתיים עוד לפני שההפגנות הללו תפסו תאוצה, אבל צירוף המקרים הזה גרם לי לחייך.

צילום אנטולי מיכאלו

זה לא היה הדבר היחידי שגרם לי לחייך בארוחה זו. האריזות, מלבד עניין הצבעים והדגלים, עושות את שני הדברים שהן צריכות לעשות – לספק אווירה מסוימת, ולאפשר חווית שימוש נוחה. במסגרת זו הפכו אריזות הסושי למלבן קרטון שחור נוח לפתיחה ולסגירה חוזרת, ואילו אריזות הנודלס ושאר מנות הווק הפכו ורודות, גם הן בנויות כך שקל לפתוח ולסגור אותן מחדש.

שמחנו לגלות שהאריזות של הסושי שומרות עליו במקומו, מבלי שיזוז ויאבד צורה; והאריזות של המנות החמות תרמו את שלהן בשמירה על חום האוכל. עוד דבר אחד לגבי הצבע: השחור מוסיף לסושי טאץ' סמי-יוקרתי, הוורוד מוסיף קלילות למנות האחרות. מוצלח בסך הכול.

צילום אנטולי מיכאלו

בצד שינוי המארזים הוסיפה הרשת כמה מנות חדשות לתפריט. אחת מהן היא צ’יקן צ’ילי פפר – שילוב של קוביות עוף בטמפורה, מוקפצות עם גמבה, בצל סגול, צ’ילי חריף וסויה, כשהמנה מוגשת בליווי אורז לבן (58 שקלים). שילוב טוב של מתיקות, חמיצות, חריפות וטיפ-טיפה מרירות, עם כמות מספקת של בשר ואורז עשויים כהלכה.

מנות חדשות נוספות: פרגית קורמה המשלבת פרגית עם קרעי תפוחי אדמה ושאלוט מטוגן (64 שקלים); רול ההפתעה עם דג לבן, צ’ימיצ’ורי ואבוקדו עטוף במנגו (44 שקלים); וניו סטייל סלמון עם אבוקדו, מלפפון, נענע וכוסברה, עטוף בשבבי אורז וקוביית סלמון באיולי יוזו (44 שקלים).

צילום אנטולי מיכאלו

אם אתם מכירים את התפריט המגוון של הרשת, אז תשמחו לדעת שסלט ריבר המוצלח ממשיך להימכר – סלט של עלים ירוקים וחסה עם בוטנים קלויים, קריספי בטטה וויניגרט (39 שקלים). העלים טריים, יש כמות מאוד מספקת של בוטנים ובטטה, ורוטב הווינגרט טוב. האריזה שלו, אגב, נותרה אריזת הפלסטיק השקופה והידועה.

צילום אנטולי מיכאלו

הקימונו הירוק – אטריות חיטה עם נתחי עוף, חלב קוקוס, זוקיני, ברוקולי, בצל ירוק, כרישה בקרם קארי ירוק, ריחן, נענע וכוסברה (57 שקלים) היא מנה וותיקה נוספת שממשיכים להציע ברשת. אפשר להזמין אותה טבעונית או ללא גלוטן, והיא תספק את הרעב שלכם בקלות רבה.

צילום אנטולי מיכאלו

חובבי הסושי ימצאו כאן מעל ל-40 (!) מנות סושי שונות. עבור הילדים מציעים כאן מנות בסיסיות כמו נודלס עם עוף, שניצלונים עם צ'יפס או אורז, מלפפון או תירס, או פיש אנד צ'יפס (41 שקלים).

במילים אחרות, אם אתם אוהבים את המטבח האסיאתי, ריבר מציעים לכם את כל מה שתרצו. אמנם לא תמצאו כאן מנות מיוחדות מהכפר ההוא שביקרתם בו בצפון תאילנד, אבל אתם בהחלט תצאו מהארוחה הזו שבעים ומסופקים.

הזמנות באתר ריבר, *6969. שעות המשלוחים 12:00-23:30, מינימום הזמנה 55 ₪, דמי משלוח 11 ₪. טווח משלוחים: פתח תקווה, חולון, רחובות, רמת השרון, כפר סבא, ראשון לציון, יבנה, אור יהודה, רמת גן, גבעתיים, ירושלים ותל אביב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר