fbpx

סנדוויץ' קומבו

המצרכים הדרושיםלחמנייה מלחם איטלקי לבן ,או מלחם חיטה מלאה2 פרוסות חזה הודו מעודן (ניתן גם להשתמש בחזה הודו בדבש).2 פרוסות סלמי 2 עגבניה2 עלי חסהמלפפון חמוץזיתיםרוטב אלף האיים כף מיונזכפית חרדלאופן הכנהחוצים את הלחמניה לשניים (משאירים את החצאים מחוברים) מקפלים את ההודו והסלמי ל-2 ומניחים לסירוגין על גבי אחד החצאים.על גבי החצי השני של הלחמניה מניחים את החסה 3 פרוסות עגולות של עגבניה מלפפון חמוץ ע"ג העגבניה טבעות זיתים ע"ג המלפפון החמוץמוסיפים רטבים לפי הטעם,מלח, פלפל.סוגרים חזרה את שני חצאי הלחמניה ועוטפים בנייר פרגמנט.ערכים תזונתייםכריך זה מכיל פחמימות מורכבות, ויטמין c, אנטיאוקסדנט, סיבים תזונתיים, ברזל, ויטמין k, שומן חד בלתי רווי ושומן רב בלתי רווי.
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
 

המצרכים הדרושים
לחמנייה מלחם איטלקי לבן ,או מלחם חיטה מלאה
2 פרוסות חזה הודו מעודן (ניתן גם להשתמש בחזה הודו בדבש).
2 פרוסות סלמי
2 עגבניה
2 עלי חסה
מלפפון חמוץ
זיתים
רוטב אלף האיים
כף מיונז
כפית חרדל

אופן הכנה
חוצים את הלחמניה לשניים (משאירים את החצאים מחוברים) מקפלים את ההודו והסלמי ל-2 ומניחים לסירוגין על גבי אחד החצאים.

על גבי החצי השני של הלחמניה מניחים את החסה 3 פרוסות עגולות של עגבניה מלפפון חמוץ ע"ג העגבניה טבעות זיתים ע"ג המלפפון החמוץ

מוסיפים רטבים לפי הטעם,מלח, פלפל.

סוגרים חזרה את שני חצאי הלחמניה ועוטפים בנייר פרגמנט.

ערכים תזונתיים
כריך זה מכיל פחמימות מורכבות, ויטמין c, אנטיאוקסדנט, סיבים תזונתיים, ברזל, ויטמין k, שומן חד בלתי רווי ושומן רב בלתי רווי.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה

חדש באתר